Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä olit tasan 15 vuotta sitten

<< < (7/10) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Komissarov -  7.03.2013     kello on 15:16 ---Enpäs muista, missä olin kun tuosta kuulin, ei sitten minkäänlaista mielikuvaa...  :o Sen sijaan varsin hyvin on mieleen jäänyt se, että Estonian upotessa nukuin hytissä Lapuan Shellin pihassa, kun olin aamuksi menossa purkamaan jousikuormaa patjatehtaalle. Shellin baarissa aamukahvia juodessa sitten telkkarista tuosta turmasta kuulin.

--- Lainaus päättyy ---

mä nukuin kotosängys
ja siihen aikaan asuttiin Tyksin lähellä
jonne ne helikopterit laskeutui
heräsin yöllä
kun ne pyöri siellä kattomme yllä
asuimme ylimmässä kerroksessa
ja kuulin oikein hyvin sen hurinan  :o
ihmettelin ,et nyt on jotain hullusti
ja avasin  txt tv:n
sieltä luin tuon kaamean uutisen
eikä unta enään tullut  :'(

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Komissarov -  7.03.2013     kello on 15:16 ---Enpäs muista, missä olin kun tuosta kuulin, ei sitten minkäänlaista mielikuvaa...  :o Sen sijaan varsin hyvin on mieleen jäänyt se, että Estonian upotessa nukuin hytissä Lapuan Shellin pihassa, kun olin aamuksi menossa purkamaan jousikuormaa patjatehtaalle. Shellin baarissa aamukahvia juodessa sitten telkkarista tuosta turmasta kuulin.

--- Lainaus päättyy ---
Määki muistan ton Estonian uppoamisen..oli jakamassa lehtiä Littoisissa ja yleensä joku radiokanava paasas autos..ja yhtäkkii tuli ylimääräinen uutislähetys..keske llä yötä klo 03:0... Silloin en kyllä ymmärtänyt ollenkaan et oli noin hurja tapahtuma :(

migel:
Estonia,vanha viking sally , uppos syyskuussa-94,-muistan hyvin tuon yön kun hulikopterit pauhas eestaas kattomme yli Tyksiin siihen aikaan....hrrr,karsee yö kun ajatteli niitä onnettomuuden uhreja!

Haapaniemen Paroni:
Ex vaimon kanssa laskettiin lasten kanssa vaasankatua alaspäin ja ihmeteltiin mitä tapahtunut,kun pelastuskalustoa noin paljon liikkeellä..

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe -  7.03.2013     kello on 17:19 ---Määki muistan ton Estonian uppoamisen..oli jakamassa lehtiä Littoisissa ja yleensä joku radiokanava paasas autos..ja yhtäkkii tuli ylimääräinen uutislähetys..keske llä yötä klo 03:0... Silloin en kyllä ymmärtänyt ollenkaan et oli noin hurja tapahtuma :(

--- Lainaus päättyy ---

Samoin muistan minäkin...olin silloin autonratin takana tulossa lapualta seinäjoelle päin, kuunnellen musiikkia kun yks kaks tuli ylimääräinen uutistunnus kesken kappaleen, hitto että säpsähin heti hereille, mitä kummaa nyt tapahtuu.

Uutisten lukija sitten ilmoitti estonian uponneen, jeesus ajattelin mikä myrsky silloin olikaan kauhulla ajattelin poloisia jotka sinne hyytävään veteen olivat hypänneet tai joutuneet saatika se pahin, kohdanneet kuoleman hyisessä jäätävässä vedessä...
itse avantouintia harrastaneenä osasin kuvitella uhrien kokemukset.....viel äkin elävästi tulee tuo yö mieleen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View