Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä olit tasan 15 vuotta sitten
Turhan Höpöttäjä:
Niin, ja viisitoista vuotta sitten reissattiin itse rakennetulla kuusi metrisellä Nalle-Sisulla. Mökkirannalla olin puuhastellut vasta yheksän vuotta. Saunomaan olin jo päässyt ja kesken eräisen tuvan puolelle nukkumaan. No nyt vuoden parin päästä pitäisi olla valmista. ;D
vippe:
Varmaan jotain invakyytiä ajamas tai Salossa iltavuoroa tekemässä näitä Compaqin monitooreja..
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.03.2013 kello on 08:10 ---Väittääkö joku että elämä on samanlaista 8) ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei. Kaksi on vaihtunut, vaunu ja veturi. ;D
Itellä oli 15 vee sitten Saab 96 ja vaunusta ei tietoakaan, faijalla oli Kafi. Teltta riitti majoitteeksi, tai vuokramökki.
migel:
Samalla tontilla ja omia kuvioita hoitaen-tosin paremmalla draivilla! Silloin varmaan asuntolainaa ihmetellen ja tulevaisuudesta ei tietoakaan :D
Mutta nyt tiedetään,sama mamma,sama talo, samat kujeet,talot maksettu ja hautapaikan jos sais tohon tontille niin kaikki olis tulevaisuudessakin hyvin....mitä sitä muuta haluaa,paitti hernekeittoa!
t migel
jorma:
Pankissa. Tuli myytyä toinen päätyö, jopa niin äkäseen että että kahdelle pitkäaikaiselle työntekijälle maksoin puoli vuotta kotiin.
Toinen päätöistä riitti sen jälkeen, melkein. Ei ollut silloin vielä eläke , vasta myöhemmin 43:n palveluvuoden jälkeen. No. eihän tuotä viimemainittua kysytty. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta