Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä olit tasan 15 vuotta sitten

<< < (5/10) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Niin, ja viisitoista vuotta sitten reissattiin itse rakennetulla kuusi metrisellä Nalle-Sisulla. Mökkirannalla olin puuhastellut vasta yheksän vuotta. Saunomaan olin jo päässyt ja kesken eräisen tuvan puolelle nukkumaan. No nyt vuoden parin päästä pitäisi olla valmista.  ;D

vippe:
Varmaan jotain invakyytiä ajamas tai Salossa iltavuoroa tekemässä näitä Compaqin monitooreja..

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.03.2013     kello on 08:10 ---Väittääkö joku että elämä on samanlaista  8) ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei. Kaksi on vaihtunut, vaunu ja veturi.  ;D

Itellä oli 15 vee sitten Saab 96 ja vaunusta ei tietoakaan, faijalla oli Kafi. Teltta riitti majoitteeksi, tai vuokramökki.

migel:
Samalla tontilla ja omia kuvioita hoitaen-tosin paremmalla draivilla! Silloin varmaan asuntolainaa ihmetellen ja tulevaisuudesta ei tietoakaan :D

Mutta nyt tiedetään,sama mamma,sama talo, samat kujeet,talot maksettu ja hautapaikan jos sais tohon tontille niin kaikki olis tulevaisuudessakin hyvin....mitä sitä muuta haluaa,paitti hernekeittoa!

t migel

jorma:
Pankissa. Tuli myytyä toinen päätyö, jopa niin äkäseen että että kahdelle pitkäaikaiselle työntekijälle maksoin puoli vuotta kotiin.
Toinen päätöistä riitti sen jälkeen, melkein. Ei ollut silloin vielä eläke , vasta myöhemmin 43:n palveluvuoden jälkeen. No. eihän tuotä viimemainittua kysytty. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View