Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kevät tulee ja varustelu alkaa
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 7.03.2013 kello on 23:03 ---Kiiitos jo etukäteen. Aikaisemmissa kulkimissa ei ollut tupta vahausprobleema, kun oli koko lattian peittävät matot. Nyt ei ole mattoja (vielä), mutta ehkä joskus tulee.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä ainakin on lattiamatskuna jokin muovimatto..eli eiks siel kaupan hyllyss oo siihenki tarvittava tuote? Ite en oo ees ajatellu vahata vaunun lattiaa..
Arska:
Meitin kulkimessa on ihan hirveää materiaalia nuo matot,pitäis vaihtaa helpompi hoitoisiksi. Nää nykyiset tuntuu imuttavan kaikki havunneulaset ulkoa sisälle ja sellaista imuria ei tunnu olevan jolla ne sais irti,sama koirankarvojen kanssa. On siinä sormin nyppimistä.
Turhan Höpöttäjä:
Suomalais perinteinen räsymatto on paras. Kulkimessa lattia on monimuotoinen, joten pitää olla useampi matto. Olen ihmetellyt aina miten immeiset kopistelee sen jäykän muotoon leikatun maton, tai ei sitten kopistele. :D
Jokkainen tyylillään, vaikka päätä seinään. ;D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.03.2013 kello on 14:35 ---Suomalais perinteinen räsymatto on paras. Kulkimessa lattia on monimuotoinen, joten pitää olla useampi matto. Olen ihmetellyt aina miten immeiset kopistelee sen jäykän muotoon leikatun maton, tai ei sitten kopistele. :D
Jokkainen tyylillään, vaikka päätä seinään. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kato Höpöttäjä ensi imuroidaan ja sitten vasta kopistellaan. :P
Soleil:
Olen kokeilut nyt sellaista, että on monta pientä kynnysmattoa, kokolattiamattoa. En löytäny oikeanvärisiä kumipohjaisina vaan huopapohjaiset+liukuestematosta palaset alla. On helppo kerätä ja kopistella sekä näppärä pestä. Halpojakin. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta