Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kevät tulee ja varustelu alkaa
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.03.2013 kello on 16:51 ---Jaaha, yritin ymmärtää... :D Katto siis 'litistetään' kiinni sivuseinän yläputkeen? Ja kun katto on 200mm markiisin nimellismittaa lyhyempi, niin teltan kanssa häviää vielä 100mm.
Täyttääkö etuseinä koko uran, päihin asti, eli pitääkö keksiä 'myrskyremmeille' uusi kiinnityspaikka?
--- Lainaus päättyy ---
Kuten kuvassa näkyy, niin tolpat jäävät teltan ulkopuolelle. Eli tolppien reiät ovat käytettävissä myrskyliinoille. Ainakin minä käytin aikoinaan, kun minulla oli Safariroom.
"Masi":
Ja meidän tärkein kesämatkan varuste tuli tänään postissa.
http://www.france-passion.com/
Päästään illalla vaimon kanssa kuolaamaan. :P
JuhaL:
Edessä kosteusmittaus Polarille nyt kun Turun alueelta on löytynyt valmistajan hyväksymä uusi huoltoliike, jottei tiiveystakuu katkea. Samassa paikassa mahdollisesti myös vuosihuolto.
Omana asennushommana messuilta hankittu kaasuhälytin. Muuten pitäisi vaunu olla kunnossa.
Vaunu vielä pihalla peruslämmössä, mutta pianhan se kesä taas tulee...
krtek:
Päätyseinät pussimarkiisiin olisi yksi vaihtoehto ja ne voi vaikka tehdä itse jos haluaa nuukailla. Omassa vaunussa katon telttaurassa tulee heti oven jälkeen käännös alaspäin niin tekee siitä puolesta ahtaan päätyseinällä. Etukatoksella tulisi monta metriä (vaunun pituussuunnassa) enemmän katettua tilaa vaunun eteen. Hatun heittely asian suhteen jatkuu, eikä varmaan lopu ennen kuin hankki katoksen ja testaa sen toimivuuden käytännössä.
Arska:
Huhtikuun lopullahan pitäis tuo kuljin huoltaa ja katsastaa.jokin vikinä moottorista kuuluu olisko laturi mikä ääntää mut tutkittavan tuo on mistä johtuu.en millään muista ett vaihdetaanko vesipumppu hihnan vaihdon yhteydessä vai ei kun voihan se olla vesipumppukin ääntelyn lähde. Huomasin juuri että ajovaloumpio on saanut kosteutta sisäänsä täytyy sekin tutkia voiko sen tiivistää uudelleen,ei siinä ainakaan ylimääräisiä reikiä ollut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta