Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Uusi matkailuauto on aika keskeneräinen
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 3.03.2013 kello on 23:49 ---Keskeneräinen tosiaan. Minulla on viime kesäkuussa haettu uusi "museomatkailuauto", jota on rakennettu sellaiseksi kuin tilasin. Vielä on ainakin yksi kohta muutettava, mutta myyjä tekee senkin kuten on tilauksessa sovittu.
Itse en enää viitsi rakennella ja korjailla, siksi uusi. Sain kyllikseni remontoinnista 60-70-luvulla, kun sormet olivat aina mustina vanhojen rohjojen takia. Jo silloin päätin, että käytettyä en osta.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb Thumb
Vaan hyvä on sekin kun nuo entiset uudenhajuiset kelpaa vaihdossa niitä haluaville Thumb
Pysyy väliraha uuteen parempana Thumb :D ;)
remppa:
Miks täällä toistuvasto näkyy moottorinalasuoja lisävarusteena? Myyjän kuuluu asentaa se tai vastaa konerikoista!
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: remppa - 6.03.2013 kello on 02:32 ---Myyjän kuuluu asentaa se tai vastaa konerikoista!
--- Lainaus päättyy ---
Miten se kone rikkoontuu, jos ei ole alasuojaa? Ihan vilpittömästi kysyn, kun en tiedä. Mekaaniselta iskultahan se ei paljoa suojaa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: remppa - 6.03.2013 kello on 02:32 ---Miks täällä toistuvasto näkyy moottorinalasuoja lisävarusteena?
--- Lainaus päättyy ---
Minua ainakin hirvittivät ne alhaalla olevat ilmastoinnin letkut jotka näyttivät kannokossa tarttuvan aina kiinni...
Alan:
Mie olen erilainen, enkä aja kannokossa.
Sen ymmärrän, että alasuoja estää kuraantumista, mutta myös heikentää jäähdytystä, jos oikein lämpimiin oloihin lähdetään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta