Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Leirintäalue galluppi...

<< < (2/13) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 28.02.2013     kello on 23:10 ---Ok
Mutta Lappi ei nappaa sitten yhtään joten ei koske minua kun en ikuna siellä vapaaehtoisesti lomaile. ;D Thumb

--- Lainaus päättyy ---

En minäkään, ennen  ::)

arska100:
Pääasiallisesti SFC alueilla. Hinta on paljon halvempi ja aina on ollut hyvä vastaanotto..

Fenix:
Mielummin menen SFC-alueelle ihan hinnan vuoksi. Sama se minulle, jos joku meluaa: joko käännän kylkeä tai menen mukaan mesoamaan. :D

Eikä kyllä ole mitenkään meluisia alueita tullut vastaan. Joissain paikoissahan on tanssilavaa/ravintolaa alueella tai sen välittömässä läheisyydessä, joten niissä yöpyminen ja mahdollinen meluisuus on kyllä ihan oma valinta.

Lapin suunnassa jos ajelellaan, niin ainakin puskaparkkeeraustil aa on riittävästi. :D En ole mikään lapinhullu, mutta eipä siellä reissaaminen mitenkään vastenmielistäkään ole. Ainut poikkeus on laskettelukeskusten lähitienoon, jotka jatän etelän votkaturisteille.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.02.2013     kello on 23:11 ---En minäkään, ennen  ::)

--- Lainaus päättyy ---
No pentuna olen joutunu siellä kiertämään mutta Lapin hulluus on kiertänyt minut kaukaa.Ja työn puolesta kun tuonne on pakolla pitäny työntyä niin lomalla otan päinvastaisen suunnan.Waikka sinne Epsooseen... Thumb Siihen wäliin mahtuu monta Sfc paikkaa esim.Kunkku.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 28.02.2013     kello on 23:18 ---No pentuna olen joutunu siellä kiertämään mutta Lapin hulluus on kiertänyt minut kaukaa.Ja työn puolesta kun tuonne on pakolla pitäny työntyä niin lomalla otan päinvastaisen suunnan.Waikka sinne Epsooseen... Thumb Siihen wäliin mahtuu monta Sfc paikkaa esim.Kunkku.

--- Lainaus päättyy ---

No sitten ymmärtää, en itsekään oikein välitä lomailla Jyväskylän ja Oulun välillä.

Nm. Muhoksella tänään, ja nyt Oulussa ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View