Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Rullapöytä

<< < (4/5) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  1.03.2013     kello on 21:47 ---Et haluis sit vaihtaa tota pussukkaa, meillä ei meinaan tahdo mahtua sinne edes kaikki osat ilman vartin järjestelyoperaatio ta...

--- Lainaus päättyy ---

Mikä jottei, josse on sopiva - mutta ei väljästä pieneen 8) Mieluummin iso kuin pieni tuon kohdalla  :-\

Teukka-74:
Noin niin kuin yleensä ottaen, mitä mieltä olette Bilteman ulkokalusteiden laadusta? Retkituolia ,kahdenlaista myy
kohtuu hintaan ja näyttäisi olevan pöytäkin tarjolla. Itse olen suh jytäkän kokoinen eli 100kg
menee puntarissa rikki. Mut ei kuitenkaan tuo max.120kg kantavuus  :laugh:

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 10.03.2013     kello on 17:44 ---Noin niin kuin yleensä ottaen, mitä mieltä olette Bilteman ulkokalusteiden laadusta? Retkituolia ,kahdenlaista myy
kohtuu hintaan ja näyttäisi olevan pöytäkin tarjolla. Itse olen suh jytäkän kokoinen eli 100kg
menee puntarissa rikki. Mut ei kuitenkaan tuo max.120kg kantavuus  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Hyvää ja halpaa ei ole. Mutta hyvä ja käytetty on.  ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.03.2013     kello on 18:22 ---Hyvää ja halpaa ei ole. Mutta hyvä ja käytetty on.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.03.2013     kello on 18:22 ---Hyvää ja halpaa ei ole. Mutta hyvä ja käytetty on.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Thumb näinhän se tahtoo olla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View