Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Englannin kanaalin ylitys?
K.E.V:
Eipä ole tutkittu (en väitä etteivät voisi) , ekalla kerralla 2007 katsoivat ettei hirveästi ole vaunussa lisämatkustajia :D
Jääkaapin sisällöstä eivät ole olleet kiinnostuneita. Noita autoja tulee mantereelta siihen tahtiin etteivät muuta ehtisikään tehdä Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 26.02.2013 kello on 21:13 ---Tarkoitus olisi mennä puolen hehtaarin metsän tietämille pyörimään 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ai Sherwoodiin :D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.02.2013 kello on 21:59 ---Ai Sherwoodiin :D
--- Lainaus päättyy ---
Ei ku Ashdowniin..
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.02.2013 kello on 21:55 ---Eipä ole tutkittu (en väitä etteivät voisi) , ekalla kerralla 2007 katsoivat ettei hirveästi ole vaunussa lisämatkustajia :D
Jääkaapin sisällöstä eivät ole olleet kiinnostuneita. Noita autoja tulee mantereelta siihen tahtiin etteivät muuta ehtisikään tehdä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Voivat, ihan kokemuksesta tiedän. Toki jääkaappia eivat minulla ole tutkineet, mutta jonkun elintarvikehässäkän aikaan, olisiko hullun lehmän aikaan olivat kuulemma tiukkoja.
K.E.V:
No minä olen pari kertaa käynyt , ei tutkittu. Ja autoletka ajoi ilman pysähtelemättä tullimiesten ohi. Tuskimpa lennossa tarkastivat ;). Nuo poikkeustilanteet on aina omansa.
Aikoinaan kun terroristiuhan takia Ranskaan piti hakea viisumit. No ne haettiin jne. Sitten kun ajoimme Belgiasta > Ranskaan 2 ukkoa kyyhötti sadetta paossa kopissaan Gauloises suupielessä ja viittoi autoja ajamaan ohi.
Se niistä viisumeista ja tarkastuksista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta