Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Englannin kanaalin ylitys?

<< < (3/5) > >>

K.E.V:
Eipä ole tutkittu (en väitä etteivät voisi) , ekalla kerralla 2007 katsoivat ettei hirveästi ole vaunussa lisämatkustajia  :D

Jääkaapin sisällöstä eivät ole olleet kiinnostuneita. Noita autoja tulee mantereelta siihen tahtiin etteivät muuta ehtisikään tehdä  Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 26.02.2013     kello on 21:13 ---Tarkoitus olisi mennä puolen hehtaarin metsän tietämille pyörimään 8)

--- Lainaus päättyy ---
Ai Sherwoodiin  :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.02.2013     kello on 21:59 ---Ai Sherwoodiin  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ei ku Ashdowniin..

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.02.2013     kello on 21:55 ---Eipä ole tutkittu (en väitä etteivät voisi) , ekalla kerralla 2007 katsoivat ettei hirveästi ole vaunussa lisämatkustajia  :D

Jääkaapin sisällöstä eivät ole olleet kiinnostuneita. Noita autoja tulee mantereelta siihen tahtiin etteivät muuta ehtisikään tehdä  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Voivat, ihan kokemuksesta tiedän. Toki jääkaappia eivat minulla ole tutkineet, mutta jonkun elintarvikehässäkän aikaan, olisiko hullun lehmän aikaan olivat kuulemma tiukkoja.

K.E.V:
No minä olen pari kertaa käynyt , ei tutkittu. Ja autoletka ajoi ilman pysähtelemättä tullimiesten ohi. Tuskimpa lennossa tarkastivat  ;). Nuo poikkeustilanteet on aina omansa.
Aikoinaan kun terroristiuhan takia Ranskaan piti hakea viisumit. No ne haettiin jne. Sitten kun ajoimme Belgiasta > Ranskaan 2 ukkoa kyyhötti sadetta paossa kopissaan Gauloises suupielessä ja viittoi autoja ajamaan ohi.
Se niistä viisumeista ja tarkastuksista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View