Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaimo ei suostu...

<< < (3/10) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: vetor - 26.02.2013     kello on 00:25 ---. Vanha auto on 5 vuotta vanha ja 150 tuhatta ajettu dieseli,

--- Lainaus päättyy ---

:laugh: :laugh: :laugh:

vetor:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 26.02.2013     kello on 01:40 ---Sinulla on niin viisas vaimo, että pidä siitä lujasti kiinni :D

--- Lainaus päättyy ---

Gahpir lienee nainen tai tuntee muuten vain vaimoni(!?) Ja oikeassa on. Ei tällaisia ongelmia syntyisikään, jos olis aikoinaan nainut jonkun itseä tyhmemmän. Mutta olisi kannattanut kysyä, miten suhtautuu 5-10 vuoden välein tapahtuviin auton vaihtoihin.
Tosi hyviä neuvoja olette antaneet, kiitos niistä. Ratkaisin asian väliaikaisesti niin, että lähdin mökille miettimään asioita. Minulla on 15 vuotta tervettä elämää jäljellä. Tätä menoa automme on silloin 20 vuotta vanha ja mainituista vaihtorahoista 2000 € jäljellä (inflaatio!)

vetor:
Oho, vain ylin rivi oli Gahpirilta.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: vetor - 26.02.2013     kello on 09:43 ---
Gahpir lienee nainen tai tuntee muuten vain vaimoni(!?) Ja oikeassa on. Ei tällaisia ongelmia syntyisikään, jos olis aikoinaan nainut jonkun itseä tyhmemmän. Mutta olisi kannattanut kysyä, miten suhtautuu 5-10 vuoden välein tapahtuviin auton vaihtoihin.
Tosi hyviä neuvoja olette antaneet, kiitos niistä. Ratkaisin asian väliaikaisesti niin, että lähdin mökille miettimään asioita. Minulla on 15 vuotta tervettä elämää jäljellä. Tätä menoa automme on silloin 20 vuotta vanha ja mainituista vaihtorahoista 2000 € jäljellä (inflaatio!)

--- Lainaus päättyy ---

Käyttelehän siististi sitä autoa, katotaan 15 vuoden päästä, silloin autosi alkaa olla meikäläisen hintaluoksassa.  :D

sipu:
meillä vain 18v vanha suabbi
onko toi ny edes autokaan enään 
vaan ihan hyvä kulkupeli  Thumb
mutta on sekin ollut muutaman kerran menossa vaihtoon
tässä muutamana vuonna
kun on ollut särki
mutta ,kun on taas saatu korjaamolta se pihaan
niin ei parempaa biiliä olekkaan
jotta olkoot nyt vielä
kun hyvin olen pääsyt sillä tuonne keskustaan ja takasikin  Thumb

aatteleppa ite
mitä kaikkee kivaa sillä vaihtorahalla saapi ? :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View