Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Papinniemi

(1/4) > >>

winemaker:
Kivat sivut Papinniemen pojilla, kävin kurkkaamassa.  Varsinkin valokuva-albumin toteutus vinha !

http://www.papinniemicamping.fi/

On muuten paikkana kaunis ja lienevät edelleen yrittäjinä puuhakkaat nuoret, jotka olivat avaamassa aluetta pari vuotta sitten.  Lupasin mainostaa !!!  ;D

Lupaus pidetty.

arska100:
Hieno paikka jos kelit on hyvät! Meillä viime kesänä oli ensimmäinen päivä aivan mahtava. Oli kiva uiskennella puhdas- ja kirkasvetisessä järvessä. Seuraava päivä kun tuuli järveltä ei niin lämmintä enää ollutkaan. Piti pitkissä vaateissa kulkea. Paikka on niemeke josta tuuli pääsee läpi.
Pojat on edelleen omistajina ja kovasti meinaavat kehittää paikkaa. Meinaavat rakentaa saunan uudeksi lähiaikoina..

MatsOnni:
Kuvathan oli hienoja, ihan kuin Winen kuvaamia. Tuo tiltviewer ei mua oikein miellyttänyt. Johtuneeko siitä että oon hitaassa mokkulayhteydessä.

Alan:
Älä enempää mainosta, on niin hieno paikka, että vielä täynnä silloin kun minä haluan mennä.

Hyvä sijaintikin, Joensuusta tuonne on luontevaa huitaista aamupäivän siirtymätaeval, yksillä nisukahveilla.

Tämäkö se oli se paljon aiemmin kehuttu Itä-Suomen alue, vai onko siellä toinenkin. Muistanko, että Jushi siitä joskus kertoili.

88k5:
Hienolla paikalla! Ja hyvässä kuosissa paikat..  Thumb 2011 kesällä käytiin

Rantahiekka saattaa etuvetoisen yllättää, mutta kun on neljä vetävää pyörää, niin pääsee rantaankin - aallon pauhu nukuttaa hyvin  ;D Vaikka karaoken aiheuttama myötähäpeä puistattikin alkuillan  Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View