Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Venetsia

<< < (2/4) > >>

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 24.02.2013     kello on 08:02 ---
 Ompa kallis matkaparkki, suomessa pääsee jo sfc alueelle halvemmalla. Ite kyllä keskityn kotimaan matkailuun, no oon joskus käynyt haaparannassa, siinä mun ulkomaan matkat.

--- Lainaus päättyy ---
Avasinpa heti Stellplazfyhrer 2012 italian kohdalta. Tällä aukeamalla kolmeen oli laitettu hinta. 5 ilmeisesti maksuttomia, 15€, 25€ ja 32€ hinnat niissä missä on merkitty.

K.E.V:
Lähinnä tämä
http://www.veneziavillage.it/en/campeggio-vicino-venezia/

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 24.02.2013     kello on 08:02 ---
 Ompa kallis matkaparkki, suomessa pääsee jo sfc alueelle halvemmalla. Ite kyllä keskityn kotimaan matkailuun, no oon joskus käynyt haaparannassa, siinä mun ulkomaan matkat.

--- Lainaus päättyy ---

Kallista?

Halvempaa tuo on kun henkilöauton pysäköiminen Helsingin keskustaan. Eikä Lähellä ole SFC aluetta johon turvautuisi.
 Venetsia on näkemisen ja kokemisen arvoinen ja tuo on helppo vaihtoehto kiinni kaupungissa. Alueelle ei pääse vaunuyhdistelmällä ja palveluina muistaakseni sähkö, vesi ja viemäri.   

K.E.V:
Itse olen kai 3 kertaa käynyt. Joskus yli 20v sitten jolloin ajoimme Lido di Jesoloon ja sieltä paatilla kaupunkiin , kerran sieltä Riminin rannikolta autolla käväisimme. Ja viimeksi taas Jesolosta, otimme fillarit mukaan ja menimme "kaupungin bussilla" Muranoon ja Buranoon ,ajelimme polkupyörillä ympäri saaria, söimme kivoissa paikoissa ja illalla nautimme hyvästä campingista uima altaineen http://www.marinadivenezia.it/eng/aquamarina-park.php

Jesolossa on myös ACSI-alennusalueita

kuusaan.matti:
Viimekesänä Venetsiassa tuli käytyä. Paljon sinne jäi näkemistäkin  :)
Kierrettiin kylä sinne Lido Di Jesolon puolelle, missä yöpyiltiin ja tehtiin retkiä paateilla saarille.
Sopi meille hyvin, koira sai olla varjoisassa autossa aina reissujemme ajan. Sieltä paatilla meni puolisen tuntia /sivu saarille, siellä pari tuntia kävelyä ja autolle lepäämään. kolme reissua päivässä sopi hyvin ohjelmaan.  Jos ei olis elukkaa mukana niin se Venetsian matkaparkki olis varmaan paras, vai en tiiä, harmi kun ei kaikkia päässyt näkemään, mutta jos vaikka pääsis uudestaan  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View