Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Venetsia

(1/4) > >>

Cowboy:
Tarkotus ois käydä ens kesänä tuolla matkailuautolla niin löytyykö läheltä paikka minne vois auton jättää?
Toinen kysäri koskis sellasta että saako tuolla veneillä omalla kumivenellä kanavia pitkin?

kimi:
Ihan Venetsian saaressa löytyy matkaparkki. Runsaat 20.- / vrk muistaakseni ja matkaparkin vierestä kulkee people-mower vanhaan kaupunkiin. Paikka on hyvin merkitty ja sillan jälkeen oikealla.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.02.2013     kello on 00:10 ---Ihan Venetsian saaressa löytyy matkaparkki. Runsaat 20.- / vrk

--- Lainaus päättyy ---


 Ompa kallis matkaparkki, suomessa pääsee jo sfc alueelle halvemmalla. Ite kyllä keskityn kotimaan matkailuun, no oon joskus käynyt haaparannassa, siinä mun ulkomaan matkat.

Alan:
Vaihtoehtona on toki ajaa Lido di Jesoloon, josta löytyy alueita läheltä vesibussin laituria. Matka on aika pitkä, näin hatusta vedettynä 50 km tuosta Venetsian "risteyksestä", kun pitää kiertää laguuni ympäri idän puolelta.


--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 24.02.2013     kello on 08:02 ---Ompa kallis matkaparkki, suomessa pääsee jo sfc alueelle halvemmalla. Ite kyllä keskityn kotimaan matkailuun, no oon joskus käynyt haaparannassa, siinä mun ulkomaan matkat.

--- Lainaus päättyy ---

Johtuisiko siitä, että se on Venetsiassa?  ;D

Siellä osataan ottaa paikan ainutlaatuisuudesta ilo irti, eli rahat pois turisteilta. On muuten sen arvoinen, yhä vieläkin. 

Parikymppiä matkaparkista on pisara meressä, kun tuonne asti reissuun lähtee. Minusta se on jopa halpa hinta sijaintiin nähden, ja veikkaan paikan olevan kiivaimpana sesonkina melko turvoksissa.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.02.2013     kello on 08:45 ---Parikymppiä matkaparkista on pisara meressä, kun tuonne asti reissuun lähtee. Minusta se on jopa halpa hinta sijaintiin nähden, ja veikkaan paikan olevan kiivaimpana sesonkina melko turvoksissa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo parikymppiä meni Venetsiassa pariin kahviin ja mitättömään jäätelöannokseen toukokuussa -01. Tungosta siellä oli jo silloin keväällä, hyvä kun mahtui edes siinä aukiolla kunnolla liikkumaan, muistan tuon reissun parhaiten siitä että se laivamatka Riministä tuonne Venetsiaan tuntui kestävän ikuisuudelta, oli se sen verran kuumaa ja herkistä tasapainoelimistä johtuen niin huimaava olo silloin rannassa jotta enpä ole sen jälkeen enää lentokoneella ja laivalla matkustellut.

Hieno paikkahan se oli, kuten pohjois-Italia nyt muutenkin mutta en saanut mitään kiksejä kummastakaan.  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View