Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Kokemuksia salkkuaggregaatista

<< < (13/24) > >>

Eemeli:

--- Lainaus käyttäjältä: mese300 - 24.02.2013     kello on 08:01 ---
Samassa yhteydessä jäi ylimääräiseksi vanhempi salkkumallin Honda, jos jollain olisi tarvetta. (tyyppiä en nyt muista, mutta voin tarkistaa, kun pääsen kotiin)

--- Lainaus päättyy ---

Honda on nyt saanut HYVÄN KODIN "Jaskarin" luota. Thumb Thumb

Beagle:
Salkkuhonda on kyllä verraton laite. Pienikokoinen, hiljainen ja tehokas!

Vaikkei tämä myyntitopikki olekaan, niin saattaisin ostaa isomman agrin ja myydä tuon nykyisen 850w salkkuhondan kohtuuhintaan!  ;D

zimi81:
Kipor ig2000 ollut täällä käytössä reilu puolivuotta, tyytyväinen olen ollut. Honda i20 oli tarkoitus ostaa, mutta hinta olikin jo kolminkertainen1500 e, joten otin riskin ja hankkisin kopion. Kipor on hiljainen ja löytyy 12v ulostulo ja kierrokset säätyy kuorman mukaan. itse käytän agrea 20m kelan päässä, niin ääntä ei kuulekkaan, ketjulla puuhun niin ei kukaan pääse pöllimäänkään.

norlet:

--- Lainaus käyttäjältä: zimi81 - 24.07.2013     kello on 22:34 ---Kipor ig2000 ollut täällä käytössä reilu puolivuotta, tyytyväinen olen ollut. Honda i20 oli tarkoitus ostaa, mutta hinta olikin jo kolminkertainen1500 e, joten otin riskin ja hankkisin kopion. Kipor on hiljainen ja löytyy 12v ulostulo ja kierrokset säätyy kuorman mukaan. itse käytän agrea 20m kelan päässä, niin ääntä ei kuulekkaan, ketjulla puuhun niin ei kukaan pääse pöllimäänkään.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla kans kipori mut ig2600w ja hyvä kun mikä käytän sitä myös noissa työ hommissa ja hyvin jaksaa pyörittää noita eri laitteita, eikä ollut hinnan kirouksessa kun hankin sen tosin pienellä varauksella mut ERITTÄIN tyytyväinen olen ollut.... Thumb (eikä oo akku lopussa just kun on se akuutti tarve). 

Desibeli:
Itselläni Hondan 20 i. Mielestäni ihan Ok vehje. Olen sillä hitsikonettakin käyttänyt (pientä puikoa ja mikkiä). Puukkosahat ja rälläkät toimii hyvin.  Kerran näi eräällä rakennustyömaalla, käyttivät samaa laitetta 1800 W sirkkelin pyörittämiseen. Hyvin näytti toimivan.

- Desibeli

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View