Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Kokemuksia salkkuaggregaatista

<< < (9/24) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.02.2013     kello on 20:53 --- Kantaa agrin puskaan, ja juoksee kulkimeen kahvinkeittimen tai ilmastoinnin kanssa puuhastelemaan.   ::)     Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
:D :D Thumb

Turhan Höpöttäjä:
Kuten mainitsin, pakkasella puskassa agri aina mukana. En ole vielä tarvinnut.   ...Kop...Kop...

Cowboy:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.02.2013     kello on 20:53 ---Mihinkä tavallinen karavaanari agria tarvitsee, no ei mihinkään. Mutta jos on puskaparkkilainen agri on hyvä olla varalla, jos akut on tyhjät ja lämmitys ei pelaa, tai auto ei lähde pakkasella käyntiin.  Thumb

Tietysti joku voi ajatella asian niin, että ottaa agrin ja 25m:n kaapelin kainaloon. Kantaa agrin puskaan, ja juoksee kulkimeen kahvinkeittimen tai ilmastoinnin kanssa puuhastelemaan.   ::)     Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä ois viime kesänä tarvinnut monta kertaa agria että ois saanut ladattua fillarin ja veneen akun.
Meinaa oltiin viime kesänä just pahimpaan ruuhka aikaa euroopassa niin oli camppärit täynnä.

Opa:
Minulla myös Honda 20i, toimiva peli. Taidettu jossain testailla ja tultu siihen lopputulemaan että Honda sietää melkoisia kuormituspiikkejä "kyykistymättä". Itse hankkiessani tuota, kysyin maahantuojalta josko tuolla pyörisi sirkkeli jota toivoin agrikaatin voimin pystyväni käyttämään. Maahantuoja ei kirjallisesti luvannut, mutta kertoi sen olevan todennäköistä. Otin riskin ja ostin Hondan, ja kyllä se sirkkeli käynnistyi.

Auton perässä olen Hondaa kuljetellut kovilla pakkasilla yms. mahdollisen tarpeen aikoina. Bensa haisee ajoittain vaikka tankin korkki on tiukka ja ilmaventtiili kiinni. Hajua tulee silloin kun lämpötila muuttuu voimakkaasti, todennäköisesti bensiinin laajeneminen jossain aiheuttaa pisaran pari johonkin vapaaseen tilaan haihtumaan. Koskaan ei ole bensaa ollut näkyvillä.

Käyntiääni on melko vaimea, luokkansa parhaita varmaan. Mutta olen vahvasti sitä mieltä että joka "puskassa" agria käyttää ilta-auringon aikaan, kuuluisi ampua viimeistään aamun koitteessa. Eli luonnon rauhaa häiritsee Hondankin ääni räikeästi.

Lahti32:
Onko kellään bilteman salkkuagrea? Onko hiljainen? Olisi halpa mutta kannattaako ostaa on eri juttu.  Kyllä tuo äänenvoimakkuus on tärkein valintakriteeri tehon jälkeen. Ilmeisesti kaikkein hiljaisin on juurikin Yamaha 1000w salkkuagre, vielä vähän Hondaakin hiljaisempi. Jos agre on kevyt, helppo kantaa kauas ja hiljainen niin sellainenhan on jo ihan ok. Minä vaihdoin häkkimallisen kiinankoneen kolmeen lisäakkuun ja ei ole harmittanut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View