Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Kokemuksia salkkuaggregaatista

<< < (4/24) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.02.2013     kello on 09:16 ---Tuleeko Agrista bensan, tai öljyn tuoksua sisätiloihin kuljetuksessa?
Näin aina silloin tällöin kerrotaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla 2kw raahattavamalli ollut kokotalven ja osaa kesästäkin sisällä talossa eikä haise bensa, samoin reissussa jos tarvii niin kuljetaan auton peräkontissa eikä haise bensa. Korkki tiivis ja korkin ilmalukko toimii.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.02.2013     kello on 09:16 ---Tuleeko Agrista bensan, tai öljyn tuoksua sisätiloihin kuljetuksessa?
Näin aina silloin tällöin kerrotaan.

--- Lainaus päättyy ---
Vastaanpa itse itselleni...
http://www.pelastustoimi.fi/neuvontapalvelu/3079?keyword=bensiini

tsahkali:
Tuo laitteiden 'tehoporrastus' on vähän hassu. Jatkuvaa luvataan 800-900w ja sitten seuraavissa 1,6-1,8 kW, kovin harva osuu siihen väliin.... Kun laitoin piuhan seinään ja ilmastoinnin päälle, tehoa tarvittiin vajaa 950w ja joskus olis hyvä saada kämppää vähän kylmemmäks ennen nukkumista. Puskassakin.

putkimies:
 Aikoinaan mietin agrekaatin hankintaa. Juuri bensiinin ja kanisterien kanssa lotraaminen laittoi pisteen kyseiselle ajatukselle. Tuon sijaan hankein lisäakun auton akkulaatikkoon, ja venetyylisen vaihtokytkimen lisäakun käyttöä varten.
   Bensakanisterit matkakavereina yleensäkin, ja varsinkin kolaritilanteissa/palonalkutilanteissa on kyllä sen luokan matkaseuraa että mielestäni on kyllä suht turha keskustella oikeastaan mistään muusta turvallisuuteen liittyvästä asiasta.

Lisäys: Tietenkään bensakanisteria ja aggrekaattia ei tarvitse ottaa mukaan matkaan, kun lähtee perheen/lastenlasten kanssa camping alueelle. Ottaa ne mukaan vaan silloin kun lähtee yksin kairaan. ;)

Turhan Höpöttäjä:
Minulla 650W:n Honda. Vanha, raskas ja erittäin hiljainen.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View