Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä jos ?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.02.2013 kello on 12:26 ---No näin talvella, vois mennä jonnekki pohjoiseen ison tunturin juurelle yksinäiseen mökkiin talvilomailemaan. Paikkaan jossa ei olis muita.
Sitte vois ottaa vaikka helikopterin, joka veis aina tunturin päälle että sais laskea alas - omassa rauhassa läheisten kanssa ilman "turistitulvaa".
Siinä ainaski sielu lepäis.
Tai voishan se mökki olla siellä päälläkin, jotta saunassa istuissa saisi katsella kaukaisuuteen ilman huolen häivää...
--- Lainaus päättyy ---
No, mikset niin tee. :D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.02.2013 kello on 12:32 ---Tärkein jäi sulla mainitsematta. Mikä on se syy, miksi et mene: Raha, Aika, Terveys, tai joku muu syy. :D
--- Lainaus päättyy ---
Eläpä hättäele,ootetaa kessee !! ;D Jahka tuo vanhus herää tuolta lumihangesta talviunilta !! ;D
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.02.2013 kello on 12:17 --- Mitä sillä rahalla tekee,sehän on vaan maallista mammonaa,(en ole uskovainen),minulle riittää rauhallinen olo Lapin korvessa,syötän kuukkeleita,ja mikä on ihanampaa herätä aamulla aikaisin,usva lammen yllä,on niin hiljaista,että korviin koskee !!! Olen varmaan erakko luonteeltani !!!!
--- Lainaus päättyy ---
perho-ukko:
Erästelyä Inarin rannoilla!
Arska:
Jos mulla olisi pitempi kesäloma niin menisin viikon korukursille,nyt kun on vaan reilu 3 viikkoa kesällä lomaa niin ei millään raaski uhrata viikkoa kursseille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta