Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä jos ?

<< < (6/8) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 22.02.2013     kello on 16:36 ---Kiitän ja pokkaan :)
Kuvassa on vähän samaa henkeä kuin sinisessä hetkessä. Tuo on sieltä lempijärviltämme Arjeblogin takamailta. Kuvaushetkellä luonto vielä nukkuu, pieni hetki ennen auringonnousua, joka on tuskin edes kunnolla laskenutkaan.

--- Lainaus päättyy ---
  Tuosta aamuhetkestä minäkin nautin Pohjoisen selkosilla !! Thumb

RR:

Jos nyt ensin sais pidettyä viime kesän lomat. Sitten voisi siirtyä viime talven lomaan ja sen jälkeen tämänvuotisiin.

Jokin harraste pitää löytyä, mielellään läheltä kotia. Kotona en osaa lomailla. Heti kun puhelin soi, niin sitten tulee kuitenkin lähdettyä. Vaimo ei sitä ymmärrä, siis ettei yrittäjänä voi lomailla kotona.

Mutta siis suurimmat syyt lomailun puutteeseen on Aika ja Raha. Ja suurin syy viime talven ja kesän pitämättömiin lomiin on tämä nykyinen kotimme, en minä ihan niin työhullu vielä ole etten osaisi yhtään lomaa pitää.

Nyt lähtisin mieluiten Kanarialle semmoselle helpolle lomalle, jossa sais viikon lepoa ja tyttären kanssa touhuumista.

kuusaan.matti:
Jotenkin tuttua...
Nuorempana,varsinkin poikamiehenä olis voinu lähteä  vaikka minne vähien rahojen puitteissa, paluumatkan hintaa ei murehdittu.
Nyt viiskymppisenä ei meinaa uskaltaa ja pitää tietysti muiltakin kysyä, eikä meinaa päästä mihinkään "extempore" kotisohvalla on niin helppoa rentoutua  :)
Mitä jos... (tuli mieleen otsikosta)
Pitäisin puoli vuotta sapattia Kanarialla?
Semmoinen haave elää. :)
Olishan se kiva jos sais perheen mukaan.... Ehkei se vaan nyt onnistu, ehkä sitten eläkkeellä jos luoja suo.

Elämässä pitää olla haaveita ja unelmia, niin jaksaa niitä huonompiakin aikoja  :)

sipu:
mä olen varmaan iso poikkeus
tässä kaartissa  :-[
mutta mul ei ole minkään laista mielitekoa ulkomaille
kuin kotimaassakin tulee hirveä koti-ikävä
jo kolmessa päivässä
jos olen poissa kotoa   :)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.02.2013     kello on 11:55 ---: Raha, Aika, Terveys, tai joku muu syy.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Eipä minkään nuista puute ole syy jättää jottain tekemättä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View