Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Akunlämmitin

<< < (12/28) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Väinö - 21.02.2013     kello on 21:56 ---Hankitaan 70 tonnin komiat matkailuautot ja säästetään jossain Bilteman latureissa ja viritellään tinapapereita ja lämpökaapeleita akun ympärille. Voi pyhä sylvi sentään ukot menkää nukkumaan.

--- Lainaus päättyy ---
Tarkoittikohan tuo minua ??

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Väinö - 21.02.2013     kello on 21:56 ---Hankitaan 70 tonnin komiat matkailuautot ja säästetään jossain Bilteman latureissa ja viritellään tinapapereita ja lämpökaapeleita akun ympärille. Voi pyhä sylvi sentään ukot menkää nukkumaan.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.02.2013     kello on 22:16 --- Tarkoittikohan tuo minua ??

--- Lainaus päättyy ---
Pakko nauraa..  ;D ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus päättyy ---

Sammoo mieltä sinun kanssa akkulämmittimistä. Mutta niin kauan kun eka Bilteman tai Motonetin köyhän pojan laturi, ei pelaa kuin kalliit, muutan käsityksen latureistakin. Nukkumaan, nukkumaan tästä kellistytään, ja huomenna tosikaravaanarit viikonlopun viettoon.   ...Kulkimella.  ;D Thumb

Niin, ja seihtemän tonnia on jo aika hyvin minunkin Fiiliskukasta.  ;D ;D

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.02.2013     kello on 21:13 ---Minä aikoinaan työskentelin paljon,(sattuneesya syystä),elektroniikan maailmassa,mutta nykyään minulle on sama,lataako laturi 14,4 ,tai 14,8, mitä sillä on väliä,pelkkää pilkun viilaamista !!

--- Lainaus päättyy ---

Mittarista/mittarin tarkkuuudesta riippuen voi olla pilkkua edeltävä numerokin eri saati sitten pilkun jälkeinen numero vaikka mittaisi samaa kohdetta.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 21.02.2013     kello on 21:19 ---Mikäköhän olisi laatuakku? Exide oli ihan susi, vartassakaan ei mahdottomasti ole ollut kehumista.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla Vartan H3 Blue 100ah meni juuri eilen vaihtoon. Leimassa oli päiväys 4.2005 ja se oli syynä vaihtoon. Kokeilin viimeviikolla pitää auton vajaa vrk lämmmöt päällä ja siinä ajassa akkujen varaus putosi noin 12v, vihreän näytön laitaan ja siinä syy vaihtoon. Nuo vanhat Oulun Akkutalosta ostamani olivat ilmeisimmin tavallisia käynnistysakkuja. Tilalle otin vene/matkailu/aurinkokäyttöön suunnitellut vapaa-ajan Vartat. Tuttu myyjä suositteli noita, näytti syyn käyttäen vaakaa. Nämä vapaa-ajan akut ovat 2kg painavammat kpl kuin samakokoiset käynnistysakut.
Toki nuo vanhatkin akut olisivat menneet vielä kesäkäytössä mutta kun hiihtolomalla saattaa tulla useampi yö puskaparkissa ja silloin en viitsi leikkiä millään 7-8v vanhoilla akuilla.
Meillä muutoin auto on kaksoispohjainen, akut ja vesisäilöt lämpimässä tilassa. Samoin on kaasupullosäiliö eristämättä sisäpuolelta ja saa lämpöä, mitä alussa hieman kummeksuin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View