Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tunnista sydänkohtaus
Arska:
Mulle aikanaan tuli yhtäkkiä kahvilla ollessa hirveä puristus rintaan,niinku vanne olisi kiristetty rinnan ympäri..Menin työterveyteen ett nyt ottaa sydämmestä.Tutkimus ten jälkeen lekuri sanoi ett se on vaan kovaa närästystä,jokin sulkia valskaa.. Sitähän se sitten oli mutta se ettei sitä normaalia närästyksen tunnetta ollut lainkaan sai minut luulemaan ett sydämmestähän se ottaa.närästys on ollut seuranani siitä asti
pouhe:
Työkaveri meni terveyskeskukseen ja valitteli kipuaan, jonka lääkäri sanoi olevan närästystä. Seuraavana iltana hän meni uudelleenkipujensa kanssa ja terveyskeskuksessa oli nuori lääkäri joka tutki paremmin ja sanoi, että nyt kiireesti ambulanssilla keskussairaalaan. Sydäninfarktihan se oli ja viikon vai oliko kahden sairaalareissu. Nuori lääkäri voi olla tarkempi kuin vanhempi kolleegansa.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 22.02.2013 kello on 09:45 ---Työkaveri meni terveyskeskukseen ja valitteli kipuaan, jonka lääkäri sanoi olevan närästystä. Seuraavana iltana hän meni uudelleenkipujensa kanssa ja terveyskeskuksessa oli nuori lääkäri joka tutki paremmin ja sanoi, että nyt kiireesti ambulanssilla keskussairaalaan. Sydäninfarktihan se oli ja viikon vai oliko kahden sairaalareissu. Nuori lääkäri voi olla tarkempi kuin vanhempi kolleegansa.
--- Lainaus päättyy ---
kyllä olen samaa mieltä noista nuorista lekureista Thumb
tutkituttavat oikein perusteellisesti
ja paneutuvat kunnolla niihin asioihin
mitä sitten milloinkin valittelen ...
Arska saatta olla että on reflustauti
ja tyttäreltäni se läppä leikattiin
eipä hänt närästä enään
syö jopa paprikoita
ne taas saa minulle kaameen närästyksen :o
perho-ukko:
Täytyy sanoa,että närästyksen ja sydärin välistä eroa on vaikea erottaa,minua hoidettiin pitkään mahdollisen sydärin takia,puristava tunne rinnassa,lopullinen syy,refluksi,mahaportti ei sulkeudu,sappineste tulee ylös,aina yöllä makuulla ollessa,nyt vältän kahvin juontia ja iltapaloja,jatkuva lääkitys Cavisgol iltaisin!!
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.02.2013 kello on 10:19 ---Täytyy sanoa,että närästyksen ja sydärin välistä eroa on vaikea erottaa,minua hoidettiin pitkään mahdollisen sydärin takia,puristava tunne rinnassa,lopullinen syy,refluksi,mahaportti ei sulkeudu,sappineste tulee ylös,aina yöllä makuulla ollessa,nyt vältän kahvin juontia ja iltapaloja,jatkuva lääkitys Cavisgol iltaisin!!
--- Lainaus päättyy ---
Juu refluksihan minuakin sanottiin vaivaavan,en vaan äsken muistanut sitä.hitto alkaa muisti pettää
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta