Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
KELA
Haapaniemen Paroni:
Ja sano kuka sano mutta minun ja tämän valtion yya sopimus loppuuuu 1.8.2013 :) Ja jos vähinki oisin perso alkohoolille,niin vetäsin pers kännit :D
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 8.03.2013 kello on 19:40 ---Ja sano kuka sano mutta minun ja tämän valtion yya sopimus loppuuuu 1.8.2013 :) Ja jos vähinki oisin perso alkohoolille,niin vetäsin pers kännit :D
--- Lainaus päättyy ---
Kokeileppa huvin vuoksi. :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 8.03.2013 kello on 19:40 ---Ja sano kuka sano mutta minun ja tämän valtion yya sopimus loppuuuu 1.8.2013 :) Ja jos vähinki oisin perso alkohoolille,niin vetäsin pers kännit :D
--- Lainaus päättyy ---
joko silloin norja kutsuu ?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus päättyy ---
Nyt sinä Risto66 aloit höpäjämään. No, et pers kännin suhteen, anna mennä vaan, mutta ei värillistä. Tai aamulla päässä kukkuu käki. Niin, ja se ei ole oikea käki. ;)
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 8.03.2013 kello on 18:17 ---Nyt sit repes viimesen päälle vaatitvat 1680e takasin,kun ovat maksaneet muka väärin perustein >:( Kyllä mua alkaa vituttamaan tämä ,niin sanottu hyvinvointi yhteysvaltio,tääälä ei pärjää kuin hyvin ansaitsevat ihmiset ei tavalliset duurarit jotka raataneet tämän paskan eteen koko ikänsä..
--- Lainaus päättyy ---
Pitäs päästä fortumin johtajaksi niin saisi työhöntulorahankin ja erorahan ja boonuksia ja mitähän muuta viellä kaupanpäälle. >:( >:( >:(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta