Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Monellako on mopo

<< < (18/30) > >>

vesako:
Aurinko paistaa. Josko sitä hyppäis mopon sekään
ja kävis marketissa.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  6.04.2016     kello on 10:31 ---Silloin kun vakuutukset muuttui ettei enää saanut bonuksia siirrettyä autosta mopoon niin harrastus jäi. Mieli on kyllä tehnyt useasti.

--- Lainaus päättyy ---

Tuon jälkeenhän tuli läpi vuoden voimassa olevat vakuutukset, joita ei saanut edes seisontaan lainkaan. Itselläkin on tälläinen tuossa 600cc, josta IF laskuttaa täyskaskoineen kaikkineen "huimat" 250€ vuodessa. Ei paha 8)

Ja nyt uusinta uuutta noissa on Trafin rekisteristä poistot autojen tapaan, 8€ poisto, 0€ takaisin käyttöönotto. Mutta kovin monella vak.yhtiöllä ei ole vielä tähän sopivaa, edullista vakuutustuotetta, mutta toivotaan että nekin tuosta syntyvät ja päästään eroon tässäkin kohdin pelkän omistamisen "verotuksesta" Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus -  6.04.2016     kello on 09:13 ---Mopoauton voin pojille kyllä kuvitella ostavani. Semmonen olisi kyllä ollut itsellekin hieno peli teininä.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä mopo on osaavan kuskin alla turvallisempi kuin mopoauto. Sillä voi ajaa reilusti tien sivussa, mopoauto ei pientareelle sovi ja huolimaton autokuski karauttaa helposti perään. Kun osuu niin kummoista suojaa ei ole.

Rauno:
Mulla on tämmöne https://www.youtube.com/watch?v=PGfJ9IqXcoE
Moottoripyörä mulla on ollu oikeestaan aina, ihan muutamaa kesää pois lukien, koskaan en ole ollu kova ajeleen, muutama tuhat kilsaa kesässä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  6.04.2016     kello on 10:43 ---Tuon jälkeenhän tuli läpi vuoden voimassa olevat vakuutukset, joita ei saanut edes seisontaan lainkaan. Itselläkin on tälläinen tuossa 600cc, josta IF laskuttaa täyskaskoineen kaikkineen "huimat" 250€ vuodessa. Ei paha 8)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on niin wanhoja moottoripyöriä, että vakuutuskin on vain 27€.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View