Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Monellako on mopo

<< < (26/30) > >>

Alan:
Miettinyt, että mihinhän ne kaikki 80- luvun mopot on kadonneet. Jollain on varmaan liiterissä iso kokoelma.

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  7.04.2016     kello on 22:51 ---Aivan. Sama täällä. Kaikkea voi odottaa, ensimmäisten pullamössö vanhempien lapset on teini-ikäisiä.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän se on. Ja ne vanhemmat pullamössöllä syöttäneiden vanhemmat alkaa olla eläkeiässä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.04.2016     kello on 10:37 ---Niinhän se on. Ja ne vanhemmat pullamössöllä syöttäneiden vanhemmat alkaa olla eläkeiässä.

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---No kyllä kait minäkin kuulun siihen pullamössö sukupolveen...

Ainakin mulle syötettiin -60 luvulla pullamosoa, joka tarkoitti sitä, että kahvin sekaan laitettiin nisupullaa täyteen. Sillä kait opetettin jo pienestä kahvin makuun. Nykynuoriso vannoo vain energiajuomiin ja kokikseen.
Sillä mosolla oli kait monta nimeä, riippuen paikkakunnasta.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.04.2016     kello on 10:47 ---
Ainakin mulle syötettiin -60 luvulla pullamosoa, joka tarkoitti sitä, että kahvin sekaan laitettiin nisupullaa täyteen. Sillä kait opetettin jo pienestä kahvin makuun. Nykynuoriso vannoo vain energiajuomiin ja kokikseen.
Sillä mosolla oli kait monta nimeä, riippuen paikkakunnasta. [/ot]

--- Lainaus päättyy ---

Eikös pullamössö sukupolvella käsitetä, näitä hampurilais paikkojen ja pizzeerioiden tiloissa mussuttajia. Oisko -70 luvulla syntyneet.  ;)
P.S. Itse olen syntynyt -50 luvun alussa ja osittain vielä työn kylessä kiinni. Ei kai ne -70 luvulla syntyneet vielä eläkkeellä ole.  ;)

Aakku:
^
Mulle Pullamössö tuo mieleen vapaan kasvatuksen....

Alan:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.04.2016     kello on 10:56 ---Eikös pullamössö sukupolvella käsitetä, näitä hampurilais paikkojen ja pizzeerioiden tiloissa mussuttajia. Oisko -70 luvulla syntyneet.  ;)
P.S. Itse olen syntynyt -50 luvun alussa ja osittain vielä työn kylessä kiinni. Ei kai ne -70 luvulla syntyneet vielä eläkkeellä ole.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Sinun lapsesi ovat.

Minä olen vanhempi ja mun lapset on sushisukupolvea. :laugh:

Mutta se totuus on hyvä muistaa, että jokaisen varttuneen sukupolven mielestä nuoriso on ollut perseestä. Kumman hyvin silti pärjänneet, tähän asti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View