Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit
Kaasu-uuni ja grilli
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 12.02.2013 kello on 18:54 ---Hyvin jakaa porukan, kuka tykkää mikrosta kuka uunista :D
--- Lainaus päättyy ---
Me vaimon kanssa tykätään molemmista kun molemmat nyt sattuvat autossa olemaan mutta välillä on pakko ruoka lämmittää Smevin kaasu-uunissa jos invertteri on tyhjentänyt akun kahvinkeitossa. Ja jos ei ole sähköä tiedossa niin hitaastipa lämpiäisi ruoka muuten..
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 12.02.2013 kello on 19:08 ---Me vaimon kanssa tykätään molemmista kun molemmat nyt sattuvat autossa olemaan mutta välillä on pakko ruoka lämmittää Smevin kaasu-uunissa jos invertteri on tyhjentänyt akun kahvinkeitossa. Ja jos ei ole sähköä tiedossa niin hitaastipa lämpiäisi ruoka muuten..
--- Lainaus päättyy ---
siellä kaasu-uunissa vaikos ?
itse ostaisin kans tuollaisen uunin tupa-autoon
mutta ei ole tuossa meitin autossa
moiselle tilaa
vaan siellä mun sängyn alla .. ruumassa
on liiterin oiva sähköuuni ja se on ihan hyvä
kun ottaa vaan silloin käyttöön , kun on tarvis
muuten saappi olla siellä ruuman kätköissä
eikä vie pöytätilaa , jota ei myöskään ole ruhtinaallisesti
mutta tarpeeksi ..meitin tarpeisiin Thumb
en valita kuiteskaan
tykkään tuosta kulkineesta ihan hirveesti , just tollasena
kun se nyt on
ja tokihan tykkään
kun sen valkkasin
monesta monesta tupa-autosta Thumb :)
ps. suokaa pieni hännän nosto.. 8)
kukas tuota nyt muu niin kehuis
kuin minä itse ;D
Onneva:
Meille sattui uuni olemaan käytetyssä vaunussa. Oli iloinen yllätys joka ei kuitenkaan ratkaissut vaunuvalintaa. Niin olen uuniin tykästynyt, että toivottavasti on seuraavassakin vaunussa, sitten joskus. Mikroa ei ole eikä oikeestaan tarvita kun ei ole enää pieniä lapsia ja harvoin lämmitettävää ruokaakaan.
En kykene/viitsi/ehdi tekemään kotona valmiita ruokia mukaan vaunulle.
Meillekin olis ostettu Lidlin uunia vastaava sähköuuni, jos tota kaasuversiota ei ois ollu.
ihaa:
Tarkoitin että jos ruoan joutuisi lämmittämään lieden päällä niin siinä voisi pojilta loppua ymmärrys koko karavaanarismiin. Perheellisen näkökulmasta mikro ja kaasu-uuni on kyllä tärkeitä varusteita autossa/vaunussa ja meillä niitä käytetään myös tuossa järjestyksessä.
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 12.02.2013 kello on 19:24 ---Tarkoitin että jos ruoan joutuisi lämmittämään lieden päällä niin siinä voisi pojilta loppua ymmärrys koko karavaanarismiin. Perheellisen näkökulmasta mikro ja kaasu-uuni on kyllä tärkeitä varusteita autossa/vaunussa.
--- Lainaus päättyy ---
Niin ja vaikka ei enää ole lapset mukana nii mikron vaivattomuutta osaa kaivata kausipaikalla, siksi mikrokin. Kahvit keitetään tolppasähköllä tai vesipannu-suppilo-termos systeemillä, halpa ja toimii aina kun on kaasua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta