Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3000, veden kiertosuunta
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.01.2015 kello on 20:29 --- Mulla anturi etuistuin ryhmässä ja lämpöä riittää Thumb Eikä tartte kiertoa muuttaa..
--- Lainaus päättyy ---
S5 anturi takana ja Finlandiassa edessä, molemmissa tuntuu ihan hyvin toimivan..
pamaus:
Jos vaunussa on vesikiertoinen lattialämmitys niin se tasaa jotenkin sitä lämpötilaeroa paremmin vaunun sisällä kuin jos vaunussa on vain pelkkä sähkövastusmatto tai lattialämpöä ei ole laisinkaan. Eihän se sähkövastusmatto oikeastaan mitään edes lämmitä vain ylläpitää lämpöä.
Ja yleensä se sähkövastusmatto ei edes ylety sinne perälle, mihin sitä lämpöä juuri tarvittaisiin.
Tosin Polarissa taitaa olla molemmat.
Minun yhden talven omistamassa Solifer S5 vm 2004 oli muuten tuon anturi edessä ja kun sen veti siine taakse niin lämpötila tasaantui.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 4.01.2015 kello on 20:45 ---Jos vaunussa on vesikiertoinen lattialämmitys niin se tasaa jotenkin sitä lämpötilaeroa paremmin vaunun sisällä kuin jos vaunussa on vain pelkkä sähkövastusmatto tai lattialämpöä ei ole laisinkaan. Eihän se sähkövastusmatto oikeastaan mitään edes lämmitä vain ylläpitää lämpöä.
Ja yleensä se sähkövastusmatto ei edes ylety sinne perälle, mihin sitä lämpöä juuri tarvittaisiin.
Tosin Polarissa taitaa olla molemmat.
Minun yhden talven omistamassa Solifer S5 vm 2004 oli muuten tuon anturi edessä ja kun sen veti siine taakse niin lämpötila tasaantui.
--- Lainaus päättyy ---
On..Ja ihmettelen miks?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.01.2015 kello on 20:51 --- On..Ja ihmettelen miks?
--- Lainaus päättyy ---
Pitäähän sen Polarin hinta edes jollakin perustella ;D ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 4.01.2015 kello on 20:52 ---Pitäähän sen Polarin hinta edes jollakin perustella ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä on kallis sähkö lämmitys :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta