Matkailukeskustelut > Talvehtiminen etelässä
ACSI -kortin tarpeellisuus Espanjassa
Alan:
Sulla on Seppo useammat ja pitemmät reissut, todennäköisesti olet myös prosentuaalisesti useamman yön ACSI-alueilla, niin olen kertomuksistasi päätellyt. Silloin kortti kannattaa. 3-4 viikon reissaaja, joka menee enemmän kohteen ehdoilla, ei ehkä hyödy.
Sinänsä kirja on hyvä ja mielenkiintoinenkin . Kestotilaus kannattaa, jos muistaa peruuttaa niin halutessaan.
"Masi":
Jokunen joulu on Espanjassa tullut vietettyä leirintä-alueella. Kertaakaan en ole tuolla kortilla saanut samaan hintaa kuin kysymällä ilman kortti. Ja yhden kerran olen ollut maksamassa samaan aikaan saksalaisen kanssa jonka piti väkisin saada acsi hinta vaikka manolo selitti että ilman kortti hinta on 2 € edullisempi. Kas kun se Manolo joutuu maksamaan provikat järjestölle.
Saattaa päästä nimenomaan pariskunta ilman mitään ylimääräisiä halvemmalla, mutta heti kun on kolme tai useampi hinta karkaa talvi-aikaa ylös.
Mutta onneksi alkaa Espanjastakin löytyä stellplatzeja ja aika paljon vielä kaikilla palveluilla.
Tuo kortti ja kirjat tulee joka vuosi tuon NKC:n kautta kaikille jäsenille pyytämättä ja maksamatta ;)
K.E.V:
Olen kymmenet kerrat käyttänyt ja saanut kyllä paremman hinnan vaikka toinen olisi polvillaan kerjännyt vieressä :-*
Yleensä lunastan kortin ko. vuodeksi kun olen laskenut montakos yötä olen ja missä.
Esim Kreikan chaldikilla maksoi 13€/vrk sähköineen, iso alue ja hyvät palvelut.
Ranskassa 15€ yö tuossa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta