Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Halapaa taplettia etsimässä
retsasung52:
Minulla on tämä iPad ja tyytyväinen olen ollut, tänään tilasin siihen varusteita e-ville verkkokaupasta.
Kortinlukija ja muutama kosketusnäyttökynä, nokialaiseen uudet silikonikuoret, vaihtelu virkistää.
Stara:
Laite, kuin laite, pääasia että toimii ja saa asiat hoidettua!
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 31.05.2013 kello on 19:18 ---Laite, kuin laite, pääasia että toimii ja saa asiat hoidettua!
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Se juuri näin.
jip59:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 31.05.2013 kello on 17:42 ---Mallia Samsung Galaxy Tab 2, Wi-Fi+3g.
--- Lainaus päättyy ---
Jesh!
Mulla myös tuollainen 10.1" Tuo 3G on yllättävän kova sana. Ensin ajattelin että WiFi versio riittää kun tuossa mun Samsungin puhelimessa on todella helppo laittaa päälle langaton tukiasema.
Karavaanarireisussa sitä käytetään halpiskiinalaisen 7" tabletin ja läppärin kanssa. Kuitenkin 3G on kova sana sillä netti on aina ja heti käytettävissä ilman mitään kikkailua kun niin haluaa.
Nytten on käytäntö alkanut osoittamaan tarvetta kolmannenkin tabletin hankintaan. :o Eli kai olisi tarvis laittaa vielä yksi 7" tabletti. Tenavien 5v, 10v ja 11v kanssa tulee kränää kuka saa pelata Angry birdsiä (ja sen eri versioita) silloin kun haluaa pelata reissun päällä. Pidemmät siirtymät kun tenavia eivät jaksa kiinnostaa.
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 31.05.2013 kello on 21:20 ---Jesh!
Mulla myös tuollainen 10.1" Tuo 3G on yllättävän kova sana. Ensin ajattelin että WiFi versio riittää kun tuossa mun Samsungin puhelimessa on todella helppo laittaa päälle langaton tukiasema.
Karavaanarireisussa sitä käytetään halpiskiinalaisen 7" tabletin ja läppärin kanssa. Kuitenkin 3G on kova sana sillä netti on aina ja heti käytettävissä ilman mitään kikkailua kun niin haluaa.
--- Lainaus päättyy ---
Puhut asiaa, samoja ajatuksia se minullakin meni!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta