Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Halapaa taplettia etsimässä

<< < (3/23) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius -  9.02.2013     kello on 18:18 ---Ei kannata yks ytimistä tablettia ostaa. Tuo 4 versio on aika raskas. Kannattaa olla A9 suorittimella oleva malli.

--- Lainaus päättyy ---

Onko sillä hirveästi väliä surffi käytössä mikä prossu on? Olisko tämä parempi vaihtoehto?
http://dx.com/p/qm768-7-0-android-4-0-capacitive-screen-dual-core-tablet-pc-w-sim-gps-wi-fi-camera-black-176589

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  9.02.2013     kello on 18:36 ---  Minä ostan yleensä "tabletit" apteekista!! ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ja mieluummin reseptillä, jotta saa Kela-korvauksen!    ;D

Topelius:
Kyllä sen suorittimen huomaa. Mulla on teclast a15 malli kiinasta. Maksoi 120e. Siinä huomaa hyvin että se hidastelee ärsyttävästi välillä.  Naapuri tilas kaks ytimisen ja se on kuin eri laite....

Topelius:
Olen itse tilannut tabletteja tuolta merimobiles.com osoitteesta. Luotettava kauppias suoraan kiinasta :-)

Fenix:
Noissa kiinanihmeissä on aika lailla tarkkaan, että teho=hinta. Akun kesto voi olla ongelma, eli mielummin sellainen laite, josta on muilla edes jotain kokemuksia. Minulla on joku tollanen, mutta siinä ei akku tahdo kestää kovin pitkään. On tosin vanhemmalla androidilla ja todella halpis versio.

Melkeen vois sanoa, että tuurista kiinni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View