Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

No nyt tuo selvisi miksi Linux ei ikinä nouse työpöytäkoneiden 1 käyttikseksi

<< < (13/28) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: james_III -  3.10.2014     kello on 23:26 ---Tässä just ehtoon käyttäny wlanikortin aktivointiin debianilla, toimivin ohje on hardlock pinnin poistaminen kokonaan käytöstä, pikkuhiljaa alkaa tuleen mieleen jo sen muokkaaminenkin. Ei ole muuten eka kerta kun wlan on se mahdottomuus ja se on siinä sitte taas. Pitää vielä vähän antaa aikaa kun sai kännyllä vähän nettiä koneeseen ja nyt se lataa tärkeäksi näkemiään juttuja, olis hyvä jos se nyt vaan vois kerrankin toimia, näppärämpi sorvin ohjaukseen läppäri  :)

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan minulla lukihäiriö, kun en saa selvää mitä tuolla viestillä halutaan sanoa?

Jushi69:
Jos kaikki digipoksit ja routterit käyttää Linuxia niin mitä hyötyä mulla on antaa tarkka tietoa niistä.
p*ska ja aneeminen ohjelma on Linux..
Ei ikinä toimi päivää kauempaa.. Thumb :-[

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  3.10.2014     kello on 23:31 ---Jos kaikki digipoksit ja routterit käyttää Linuxia niin mitä hyötyä mulla on antaa tarkka tietoa niistä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei käytä.
Eli kuten todettua trollaat vain, etkä pysty antamaan faktatietoa.

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  3.10.2014     kello on 23:31 ---p*ska ja aneeminen ohjelma on Linux..

--- Lainaus päättyy ---

Agendasi on tunnettu, ei tarvitse muistuttaa siitä. (kuten huomaamme, olet pihalla mikä Linux on)

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  3.10.2014     kello on 23:31 ---Ei ikinä toimi päivää kauempaa.. Thumb :-[

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, ainakin oma (itse tehty) "digiboxi" (=mediacenter) on pyörinyt nytkin pidempään, eli tällä hetkellä:  up 8 days,  1:14
Ja orgin käyttiskin on ollut päällä "hieman pidempään" kuin päivää kauemmin: up 142 days, 5 min (vai onko joku todennut että orgi on ollut poissa käytöstä ko. aikana?)

Sun jushi kannattaisi oikeesti tutustua eri käyttöjärjestelmiin ja miten ne toimivat. Kannattaa ainakin konsultoida oikeita IT ammattilaisia ennen kuin alkaa heittelemään omia mutu mielipiteitään, ettei nolaisi itseään.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.10.2014     kello on 23:30 ---Onkohan minulla lukihäiriö, kun en saa selvää mitä tuolla viestillä halutaan sanoa?

--- Lainaus päättyy ---
No et kun sinä olet insinööri,, Thumb

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.10.2014     kello on 23:48 ---Ei käytä.
Eli kuten todettua trollaat vain, etkä pysty antamaan faktatietoa.
Mitä faktaa haluat.Saan minä nuo kuvat ks.Linux paskoista jos välttämättä haluat.

Agendasi on tunnettu, ei tarvitse muistuttaa siitä. (kuten huomaamme, olet pihalla mikä Linux on)
Linux on marginaali vähemmisöjen käyttis..
Jaa, ainakin oma (itse tehty) "digiboxi" (=mediacenter) on pyörinyt nytkin pidempään, eli tällä hetkellä:  up 8 days,  1:14
Ja orgin käyttiskin on ollut päällä "hieman pidempään" kuin päivää kauemmin: up 142 days, 5 min (vai onko joku todennut että orgi on ollut poissa käytöstä ko. aikana?)

Sun jushi kannattaisi oikeesti tutustua eri käyttöjärjestelmiin ja miten ne toimivat. Kannattaa ainakin konsultoida oikeita IT ammattilaisia ennen kuin alkaa heittelemään omia mutu mielipiteitään, ettei nolaisi itseään.

--- Lainaus päättyy ---
En halua tutustua Linuxiin kun ei siellä voi pelata edes yksinkertaisia pelejä.. Ja kun ei edes pelaa normaali tehtävisä niin unohetaan koko shaisse ohjelna...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View