Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

No nyt tuo selvisi miksi Linux ei ikinä nouse työpöytäkoneiden 1 käyttikseksi

<< < (7/28) > >>

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  8.02.2013     kello on 23:59 ---Vaikea arvata, mitä se 60% koneillaan tekee, mutta kun pelkkä päivittäinen Hesarin luku tarvii wintoosan, niin miksi buutata sitten linuxiin, lukeakseen ORG'ia, kun se sujuu hyvin wintoosallakin? Eihän käyttöjärjestelmä ole itsetarkoitus, se on vain väline.
Sama se on noiden i-laitteiden kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Mihin siinä Peräkylän Postin lukemisessa windowsia tarvitaan? Ainut mihin olen törmännyt linuxilla on mtv3:n takapajuinen sivusto, joka toimii jo kuopatulla moonlightilla.

Tokihan monille on ihan yks hailee mikä käyttis koneessa on, kunhan suunnilleen toimii. Enempi minua yrsyttää se, että uutta konetta ostaessa joutuu käytännössä pakolla ottamaan windowsin mukana, vaikkei sitä haluaisikaan. Sen takia sen markkinaosuus on mitä on.

Itse olen havainnut tässä reilun 20v pc-koneiden käyttökokemuksella, että linux on paljon tehokkaampi, turvallisempi ja mukavampi käyttää. Eikä tartte viritellä niin paljoa, kuin windowsilla, vaikka toki tiedän, että on olemassa joitakin ongwlmalaitteita, joita joutuu säätämään myös linuxin puolella. Muuten se on pääosin, että piuha kiinni tai lisäkortti paikoilleen ja valmista on. Ei tartte ajureite etsiä ja asennella. Yhden ainoan HP printterin kanssa meni viitisen minuuttia, kun piti vähän säätää. Tuo viimeisin lause siis viimeiseltä viideltä vuodelta.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.02.2013     kello on 00:43 ---Aivan, Linux toimii niin hyvin että sitä ei huomaa, se kun onkin luotettava käyttöjärjestelmä.

Ja taas käytettiin hyväksi Linuxia ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ketä tuo niinkuin kiinnostaa.. ;)
I rest my case...
Insenjööri on vain insenjööri....
Väittelyä tulee aivan selvästä asiasta.
Olen saman huomannut normi työelämässä että ei mene asiat ihan niinkuin Strömsöössä.... Thumb
Siis kun insinööri on sen suunnitellut.. ;)

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.02.2013     kello on 00:10 ---Itse asiassa kyllä, ilman Linuxia ei pahemmin laskuja makseltaisi kotona. Vai pystytkö kertomaan edes yhden reitittimen jossa käyttiksenä on Windows?

Ps. nytkin käytät Linuxia ;)

--- Lainaus päättyy ---
Voitko mainita yhdenkään reitittimen jolla voin tehdä samat asiat kuin kannettavallani niin ole hyvä ja mainitse.. ;)
Olis kiva jos linux reititittimellä voisi pelata vaikka battlefield 3..Onnistuu kai tällainen normaali homma niinkuin Windows kannettavalla. ;) Thumb

Jushi69:
Eli loppukommentti tällekin provolle eli ei ikinä.. Thumb
Johan minä tiesin tämänkin.. ;)

pamaus:
Eiköhän se ole vähän käyttötarkoituksen mukaan.

Logica orjuudessa elävät pääsevät käyttämään wintoosaa.

Musiikkistudiossa / mainostoimistossa joutuvat käyttämään Applea

Android väki joutuu tyytymään Linuxiin jne

Koskaa ei ole kohdallaan, jos ei ole nälkä niin paskattaa  :o :o :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View