Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
No nyt tuo selvisi miksi Linux ei ikinä nouse työpöytäkoneiden 1 käyttikseksi
Jushi69:
No mulla on tuossa Sampan 7" tapussa Androidin 4 versio ja en mie ole kyllä 3 kk käytön jälkeen yhtään sinut tuon kanssa.
Mieluummin menen kannettavani luokse (WIN 7) ja taas olen kuin kotona.
Kaverini kyllä kehuu omaansa mutta jessus en pääse jyvälle että miksi....
Jumittellee eikä suostu moniajoon siis varsinkaan You tube taustalle ja surffailet muualla.
Onneton musiikin volyymin säätö mikä on myös Nokialaisessa.Ei pauhaa kuulokkeista niin lujaa kun haluais. :(
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 8.02.2013 kello on 23:58 ---Mielenkiintoinen yksityiskohta?
Käyn orgissa monella eri laitteella. Minkähän mukaan minut on luokiteltu?
Käytän:
1. Läppäriä, jossa XP.
2. Asus Nexxusta, jossa Android.
3. Pöytäkonetta, jossa XP.
4. Nokian puhelinta, jossa ? ? ?
5. Miniläppäriä, jossa XP.
6. Joskus (kesällä) läppäriä, jossa XP.
Ja käyttömäärien mukainen järjestys tuo.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi minun pitää luokitella sen kummemmin kun 99 luokitteli että marginaaliryhmä käyttää jotain hinuxia... Thumb
Mulle aivan sama mutta turha tulla väittämään että maailman ihmisistä käyttiksenä on ylivoimaisesti Linux joita ihmiset käyttää jokapäiväiseen elämään kotonaan laskujen maksamiseen ja pelaamiseen.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 9.02.2013 kello on 00:03 ---maailman ihmisistä käyttiksenä on ylivoimaisesti Linux joita ihmiset käyttää jokapäiväiseen elämään kotonaan laskujen maksamiseen
--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa kyllä, ilman Linuxia ei pahemmin laskuja makseltaisi kotona. Vai pystytkö kertomaan edes yhden reitittimen jossa käyttiksenä on Windows?
Ps. nytkin käytät Linuxia ;)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 9.02.2013 kello on 00:10 ---Itse asiassa kyllä, ilman Linuxia ei pahemmin laskuja makseltaisi kotona. Vai pystytkö kertomaan edes yhden reitittimen jossa käyttiksenä on Windows?
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se on. Olet aivan oikeassa.
Otsakkeessa vain puhuttiin työpöytäkoneista. Ehkä mulla on hiukka väärä käsitys siitä mikä on työpöytäkone.
Oletin, että se on tällainen läppäri, mikä on tässä edessäni.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 9.02.2013 kello on 00:10 ---Itse asiassa kyllä, ilman Linuxia ei pahemmin laskuja makseltaisi kotona. Vai pystytkö kertomaan edes yhden reitittimen jossa käyttiksenä on Windows?
--- Lainaus päättyy ---
Mutta en laskujen maksuun... ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta