Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

No nyt tuo selvisi miksi Linux ei ikinä nouse työpöytäkoneiden 1 käyttikseksi

<< < (26/28) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  6.10.2014     kello on 10:25 ---Niin on ja hyötyohjelmia löytyy riittävästi.
Tulkitsin Tshkalin vastauksen niin. että se koskee kaikkia tabletteja ja kyllä kaikkiin on olemassa laaja kirjo erilaisia ohjelmia ja niillä hoituu peruskäyttö hyvin

--- Lainaus päättyy ---

Tapani mukaan ilmaisin itseäni huonosti...   :-[  Jos on vehje, jossa on irroitettava näppis+ kovo, niin yhdistelmä voipi olla aika hyvä, jopa työntekoon.  :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.10.2014     kello on 08:00 ---Mac OSX 10.6.8

--- Lainaus päättyy ---

Jaa siinä ei ollutkaan Windowssia jolla voi ajaa MACin ohjelmia, kuten Linuxissa voi ajaa Windowsin ohjelmia.

K.E.V:
Ei vaan sekä Win 7 että iOs ja kolmanneksi voisi laitaa Linukan

Saisi valita sen millä tuulella sattuu olemaan  ;)

Alf@64855:
En jaksanut lukea kaikki keskustelut läpi, ehkä tämä on jo tullut aiemmin esille, sitpä ei tarvitse lukea.

Jos ajattelee tavallista tietokoneenkäyttäjä ä ilman erityisiä päämääriä, niin mielestäni Windows on paras vaihtoehto, saa apua ja useimmat ohjelmat toimivat ongelmitta. Versiona tänään lienee viisainta käyttää 8.1. Tavallinen talluttaja kaivaa verta nenästään käyttämällä Linuxia.

99 toitottaa Linuxin turvallisuutta kuin automyyjä. Kyllä siihenkin käyttikseen saa käyttäjää kyselemättä ujutettua ohjelmia ja ihan juurioikeuksilla. Tätä olen onnistunut työelämässäni tekemään luullen sen olevan ominaisuus, mutta ilmeisesti porsaanreikä. En tapaa tule täällä paljastamaan, se ei liene korrektia jos se on haavoittuva kohta. Ilmoittelen sen ehkä muualle kunhan muistelen miten se tehtiin, nyt kun olen eläkkeellä (saattaa olla jo tukittu reikä, toimi vielä 2013).

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alf@64855 -  6.10.2014     kello on 22:16 ---Ilmoittelen sen ehkä muualle kunhan muistelen miten se tehtiin, nyt kun olen eläkkeellä (saattaa olla jo tukittu reikä, toimi vielä 2013).

--- Lainaus päättyy ---

Tuonne kannattaa ilmoitella: https://bugzilla.kernel.org/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View