Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Johtosavuahdin.

<< < (4/6) > >>

Rauzi:
Mutta kyllä mä ihmettelen kun 99 on siirtänyt tän sähkötekniikasta hömppään tän aiheen. Jos siis kerran alkaa tulla oikeeta tietoa sähköopista ja soveltamisesta niin tämähän pitäisi siirtää "absoluuttinen facta" osastolle. Tai johki...

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi -  8.02.2013     kello on 21:02 ---Olette oivaltaneet filosofian hienosti. Näissä piireissä tuo entisöinti on tärkeeteä. Kuin myös se että tehdään jostain vanhasta raadosta jokin uusi vimpain. Yks kaveri just teki vanhasta astianpesukoneesta lumilingon. Ihan tosi.

Tulee kuulemma vielä yöksi viereen nukkumaan, jos ei sada lunta.

--- Lainaus päättyy ---
Isäntä ostanut "mammalle" uuden lumilapion!!! ;D ;D ;D

Rauzi:
Siis aletaan ihan alkeista jotta asia tulee todella ymmärretyksi. On siis + sähköä ja sitte - sähköä. Siis oikeesti, sähköä silleen perussähkönä on noita kahta lajia. Värisähkökin tuli jo käsiteltyä. Mutta siis tosi mielenkiintonen on se hyppysähkö. Se hyppysähkö on sähkön muodoista silleen mielenkiintonen että se on näkyvää sähkön olomuotoa. Jos joku lamppu hehkuu niin niin mitä sitte. Hyppysähkön lajina pomppailu pitkin tiskipöytää, valopaneelia, sulakekoppaa, selkeesti paljon jännempää.

Mulla on torpassa sitä + sähköä monessa paikassa. Ja kun tiliotetta kattelen niin on - sähkökin. Helevata, ei ole selvää tämä.

Ymmärrä nyt näitä sitte.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi -  8.02.2013     kello on 21:02 --- Kuin myös se että tehdään jostain vanhasta raadosta jokin uusi vimpain. Yks kaveri just teki vanhasta astianpesukoneesta lumilingon. Ihan tosi.
Tulee kuulemma vielä yöksi viereen nukkumaan, jos ei sada lunta.

--- Lainaus päättyy ---

Oli mulla kans ennen työkaveri, joka pohti, että pitänee ostaa pesukone, kun aina on likasia rättejä ja kuka niitä nyt käsin pesemään....  Tuli sitten eräänä päivänä töihin ja sanoi: Ei sellasta konetta kannata ostaa, otanpa Muijan, tulee halvemmaks.  Otti kans.  Meni joku kuukausi ja mies tuli kiroillen töihin: Kalliks tulee tää touhu, nyt se Muija sanoo, että pitää ostaa pesukone!!   :laugh:

perho-ukko:
Olet varmaan uusi "Ainstein"" !!! ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View