Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Langaton verkko
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.02.2013 kello on 20:35 ---Toimii, mutta mielestäni on sama kuin MF60.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole MF60. Se on samannäköinen kuin kuvan 8-kymppinen. Mutta tuossa sekin on.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.02.2013 kello on 21:18 ---Ei ole MF60. Se on samannäköinen kuin kuvan 8-kymppinen. Mutta tuossa sekin on.
--- Lainaus päättyy ---
No ulkonäöllä ei oo mitään väliä. Aakun linkin MF61 oli kyseessä. Se oli max 21M laite. Siinäkin lisälinkissä referenssinä vielä huonompi, jossa ei pelaa kuin wcdma.
Tuon jälkimmäisen linkin laite on ihan eri vehe.
nike:
Mulla on käytöss Huawei E586 ja Telefinlandin täyden nopeuden netti ja en voi muuta kuin suositella.
Näyttää olevan tällä hetkellä 14 eur/kk /24kk sopimuksella.
Viisi laitetta saa tuon kautta yhtäaikaa langattomasti nettiin.
Jos ulkomailta tilaa 3G vehkeitä niin täytyy huolehtia että niissä on WCDMA 900Mhz taajuus. 2100Mhz taajuttaa operaattorit käyttää vain keskustoissa joissa tarvitaan lisäkapasiteettia / peittoa.
Itse en ainakaan tilaisi DX:n MF61:stä, juurikin puuttuvan 900Mhz 3G:n takia.
Jalmari:
--- Lainaus käyttäjältä: nike - 11.02.2013 kello on 07:56 ---Mulla on käytöss Huawei E586 ja Telefinlandin täyden nopeuden netti ja en voi muuta kuin suositella.
Näyttää olevan tällä hetkellä 14 eur/kk /24kk sopimuksella.
Viisi laitetta saa tuon kautta yhtäaikaa langattomasti nettiin
--- Lainaus päättyy ---
Toimiiko tuo Huawei myös ikäänkuin modeenina usbilla tietsikassa jossa ei ole wlania.
Yritän saada juuri toimimaan mutta ilmeisesti ei sitten toimikaan kuin langattomana. ???.
Vai toimiiko?.
juuso8:
Onko kenelläkään kokemusta, käytössä @450 verkkoa?
Siinä on otettu loppuvuodesta -12 uutta tekniikkaa käyttöön ja nyt luvataan 3 Mb nopeutta ilman siirtorajaa.
Hintakin 30é paikkeilla /kk.
Täällä tukkirekka veti puhelin ja sähköjohdot alas tolpista. Soneran verkko, jonka purkamisella on jo uhkailtu.
Aika isoa tuhoa tuli, mm jakokaappi lensi mäkeen ja kaapeleit päreinä.
Voi olla, että Soneralla ei ole kiireitä sen korjaamisessa, jos ollenkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta