rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vaniin sänky  (Luettu 34329 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vaniin sänky
« : 6.02.2013 kello on 17:10 »
Aloin tekemään vaniin leposänkyä ja koirille lököstelylaveria ja materiaaleihin paloi huimat 30e! Thumb

Homma jatkuu huomenna kunliimat saa kuivua rauhassa ja porasin peukkuun prrrrrrrkele. hah haa mut huomen se on valmis ja vanissa asennettuna otan siitä itseäni viihdyttääkseni lisää kuvia -projekti jatkuu :D :D :D :D

Ainoa huono homma että strategiset mitat on vaan 178cm kertaa 90cm ja minä 192cm mut jos makaa hieman sikiönä ja nurkasta nurkkaan ja Whippetti tyynynä ja Italiaano lämpöpussina niin kyllä tuossa pärjaa!

Telkulle tarvii vielä telineen vai ruuvaisko kattoon  Hmmmm ei, ei sitten ei voi päivällä kyttäillä jos sateloo.

No joo, huomiseen-tää on vasta alussa...  Ai niin toi on lämpökäsiteltyä haapaa toi runko joka muistuttaa kissan pashalaatikkoa :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #1 : 6.02.2013 kello on 17:17 »
Näyttää siltä että on hyvin ruuvattu lattiaan kiinni..no ei ainakaan narsku työn alla.. ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #2 : 6.02.2013 kello on 17:23 »
Liki liippas ettei näin olis päässyt käymään kun vetelin 70mm rostereilla ja materiaalipaksuus on 76mm ja noi kannat uppoo vauhdilla jos ei oo tarkkana,heh hee.

Teen Hobbyyn ja uuden vuoteen samoilla materiaaleilla. Olin vaan hukannut jyrsimeni jonnekkin tai sit mä oon lainannu sen jollekkin.......... noh mut tollainen hätävuode tosta tulee yksin hiipaillesani ympäri soita!

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:15
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #3 : 6.02.2013 kello on 18:18 »
Mulla oli chevyvanissa rockysohva sänkynä. Se sopi sinne ihan heittämällä
ja toimi sohvana ja sänkynä. Oli pakettiauto eikä laillisesti saa kiinnitää mitään,
niinpä nostin sen aina katsastuksessa pois kun oli kevyt käsitellä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #4 : 6.02.2013 kello on 18:29 »
laitatko lämmitten myöskin ?
niin että pääset meitin kans vaanailemaan
jos tästä vaikka joku viikonloppu mentäis Lemmillekkin ? :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #5 : 6.02.2013 kello on 18:54 »
Sehän on hyvä kun vaikka hiukan lyhkäinen sängyn tila onkin. Sieltä takaseinästä on hyvä ponnistaa  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #6 : 6.02.2013 kello on 19:28 »
Sehän on hyvä kun vaikka hiukan lyhkäinen sängyn tila onkin. Sieltä takaseinästä on hyvä ponnistaa  :D

niin Weicco tarkottaa tietty
et ponnistaa takaseinästä
huutamaan ikkunasta moit !
ohikulkijoille ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #7 : 6.02.2013 kello on 19:33 »
Mulla oli chevyvanissa rockysohva sänkynä. Se sopi sinne ihan heittämällä
ja toimi sohvana ja sänkynä. Oli pakettiauto eikä laillisesti saa kiinnitää mitään,
niinpä nostin sen aina katsastuksessa pois kun oli kevyt käsitellä.

Joo okei, elikkäs sulla ei ollut väliseinää jossa kolme istuinta kiinni? Tämä sänky tulee niiden kolmen istuinten päälle ja yli, siksi vain tulee kaksi jalkaa eteen.

Ja vani on kapeimmalta kohtaa 179cm elikkas sentti jää pelivaraa! Aikas ahas on tuo vani.

Sipu, en usko virittäväni mitään lämmitintä, paitsi sisätilan lämmittimen mutta se lienee kielettyä sen käyttö nuilla paikoilla,- eri asia kaverien luona kun roikalla saapi lainata sähköä...ja siellä Lemmillä on niin pirun halpa se majoitus mökkerö et en sit tiedä.

Kesällä mä tuolla vaan ajelen ja laitan siihen ihkauuden koukun, niin saan Hobbynkin sitten mukaan.........

Kauhee retkikuume on iskeny päällens, en tiedä miksi. mut nyt kun vielä himppasen lämpenis niin sais tehtyä enemmän.

Ja hei mulla on kaksi etutelttaa, sellaisia pieniä 3,20 leveitä ja jotain syviä, niin ajattelin vaan saiskos sellaisen viriteltyä vaniin joteskin kiinni.

Olis aika käheetä kun mulla on sivulla pariovet ja siihen kun sais sen etuteltan joteski viriteltyä kiinni!!!!

                                                              t migel

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #8 : 6.02.2013 kello on 19:41 »
Joo okei, elikkäs sulla ei ollut väliseinää jossa kolme istuinta kiinni? Tämä sänky tulee niiden kolmen istuinten päälle ja yli, siksi vain tulee kaksi jalkaa eteen.

Ja vani on kapeimmalta kohtaa 179cm elikkas sentti jää pelivaraa! Aikas ahas on tuo vani.

Sipu, en usko virittäväni mitään lämmitintä, paitsi sisätilan lämmittimen mutta se lienee kielettyä sen käyttö nuilla paikoilla,- eri asia kaverien luona kun roikalla saapi lainata sähköä...ja siellä Lemmillä on niin pirun halpa se majoitus mökkerö et en sit tiedä.

Kesällä mä tuolla vaan ajelen ja laitan siihen ihkauuden koukun, niin saan Hobbynkin sitten mukaan.........

Kauhee retkikuume on iskeny päällens, en tiedä miksi. mut nyt kun vielä himppasen lämpenis niin sais tehtyä enemmän.

Ja hei mulla on kaksi etutelttaa, sellaisia pieniä 3,20 leveitä ja jotain syviä, niin ajattelin vaan saiskos sellaisen viriteltyä vaniin joteskin kiinni.

Olis aika käheetä kun mulla on sivulla pariovet ja siihen kun sais sen etuteltan joteski viriteltyä kiinni!!!!

                                                              t migel
räystäs kouruun kiinni telttanauhauralista (olikoha toi järkevä sana) ja ei ku teltta siihe ei tartte tehä reikii pirttiin asti ja veet pysyy katoll tai teltan pääl..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #9 : 6.02.2013 kello on 20:14 »
Joo okei, elikkäs sulla ei ollut väliseinää jossa kolme istuinta kiinni? Tämä sänky tulee niiden kolmen istuinten päälle ja yli, siksi vain tulee kaksi jalkaa eteen.

Ja vani on kapeimmalta kohtaa 179cm elikkas sentti jää pelivaraa! Aikas ahas on tuo vani.

Sipu, en usko virittäväni mitään lämmitintä, paitsi sisätilan lämmittimen mutta se lienee kielettyä sen käyttö nuilla paikoilla,- eri asia kaverien luona kun roikalla saapi lainata sähköä...ja siellä Lemmillä on niin pirun halpa se majoitus mökkerö et en sit tiedä.

Kesällä mä tuolla vaan ajelen ja laitan siihen ihkauuden koukun, niin saan Hobbynkin sitten mukaan.........

Kauhee retkikuume on iskeny päällens, en tiedä miksi. mut nyt kun vielä himppasen lämpenis niin sais tehtyä enemmän.

Ja hei mulla on kaksi etutelttaa, sellaisia pieniä 3,20 leveitä ja jotain syviä, niin ajattelin vaan saiskos sellaisen viriteltyä vaniin joteskin kiinni.

Olis aika käheetä kun mulla on sivulla pariovet ja siihen kun sais sen etuteltan joteski viriteltyä kiinni!!!!

                                                              t migel
Katsellaan kevät treffeillä kera koffin niin eiköhän etuteltta saada paikoilleen :) ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #10 : 6.02.2013 kello on 20:19 »
Käh käh Risto, mut ku se pitäis saada siit pois kans!!!! :D

Rölli! Sitä samaa aattelin mutta kun toi mun armyvani ei oo korotettu, niin miten ottaakohan ovet auki asennossa etuteltan kattoon kiinni ja hei mistä sitä listaa saa?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #11 : 6.02.2013 kello on 20:24 »
Käh käh Risto, mut ku se pitäis saada siit pois kans!!!! :D

Rölli! Sitä samaa aattelin mutta kun toi mun armyvani ei oo korotettu, niin miten ottaakohan ovet auki asennossa etuteltan kattoon kiinni ja hei mistä sitä listaa saa?
:) Kysyppä vaunu purkaamosta eihän sen tartte olla uutta vai?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #12 : 6.02.2013 kello on 20:34 »
Joo okei, elikkäs sulla ei ollut väliseinää jossa kolme istuinta kiinni? Tämä sänky tulee niiden kolmen istuinten päälle ja yli, siksi vain tulee kaksi jalkaa eteen.

Ja vani on kapeimmalta kohtaa 179cm elikkas sentti jää pelivaraa! Aikas ahas on tuo vani.

Sipu, en usko virittäväni mitään lämmitintä, paitsi sisätilan lämmittimen mutta se lienee kielettyä sen käyttö nuilla paikoilla,- eri asia kaverien luona kun roikalla saapi lainata sähköä...ja siellä Lemmillä on niin pirun halpa se majoitus mökkerö

et en sit tiedä.

Kesällä mä tuolla vaan ajelen ja laitan siihen ihkauuden koukun, niin saan Hobbynkin sitten mukaan.........

Kauhee retkikuume on iskeny päällens, en tiedä miksi. mut nyt kun vielä himppasen lämpenis niin sais tehtyä enemmän.

Ja hei mulla on kaksi etutelttaa, sellaisia pieniä 3,20 leveitä ja jotain syviä, niin ajattelin vaan saiskos sellaisen viriteltyä vaniin joteskin kiinni.

Olis aika käheetä kun mulla on sivulla pariovet ja siihen kun sais sen etuteltan joteski viriteltyä kiinni!!!!

                                                              t migel


vippellä on joku jutska etuteltassa
jota ei tarvii laittaa kiini ruuveilla
kyseleppä häneltä minkälainen se on ja sopiikos sitten tuohon
niin näät senkin sit  linkistä/kuvista
joskos vippe st laittais siittä kolmiokoukusta jotain linkkiä ? Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #13 : 6.02.2013 kello on 20:37 »
Ei kun uutta vaan, katos eikös noissa lyhkäsissä etuteltoissa oo vaan keskellä se uranauha ja seinät valuu vaan laitaa pitkin maahan jossa ne ankkuroidaan tikuilla maahan?!

Kuvitteles , mulla on kaksi etutelttaa,toinen käyttämätön Trio ja toinen vähän käytetty svenska tält enkä ikinä oo niitä pystyttänyt! Hah haa-mut jos vaniin sais ne tai siis toisen ympättyä kiinni niin se lisäis pirusti asumismukavuutta ja toinen Hobbyloon.......... ..........

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Vaniin sänky
« Vastaus #14 : 6.02.2013 kello on 20:39 »
Joo Sipu täytyykin kysyä Vippe Vipeltäjältä miten se on mut häällähän on täysimittainen teltta. noi mun on tollaisia virtahevon esinahan kokoisia vaan...