Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Monessako polvessa?

<< < (6/7) > >>

Onneva:
Vastasin 1.
Mites se määritellään?
Vanhemmat osti 70-luvun alussa käytetyn Sprite Major (muistinkohan mallin oikein) Tällä vaunulla kierrettiin Suomea, mutta ei kuitenkaan ollut vanhempien juttu ja palattiin telttailuun. Myöhemmin vanhemmat hankkivat uuden matkailuauton 80-luvulla ja matkustivat sillä ympäri Eurooppaa kunnes omat ja auton kilometrit tulivat täyteen.
Itse olen telttailut koko ikäni kunnes mukavuuden halu ja rahatilanne voitti ja ostettiin eka vaunu neljä vuotta sitten.

Lisäys: sittemmin veljeni ajoi vanhempien auton loppuun kierrellen Norjaa ja Lappia.  Nyt autovanhus seisoo muistona vanhusten pihassa. Äiti haluisi hävittää sen, mutta veli vielä luulee kunnostavansa auton.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva -  8.02.2013     kello on 11:24 ---Vastasin 1.
Mites se määritellään?
Vanhemmat osti 70-luvun alussa käytetyn Sprite Major (muistinkohan mallin oikein) Tällä vaunulla kierrettiin Suomea, mutta ei kuitenkaan ollut vanhempien juttu ja palattiin telttailuun. Myöhemmin vanhemmat hankkivat uuden matkailuauton 80-luvulla ja matkustivat sillä ympäri Eurooppaa kunnes omat ja auton kilometrit tulivat täyteen.
Itse olen telttailut koko ikäni kunnes mukavuuden halu ja rahatilanne voitti ja ostettiin eka vaunu neljä vuotta sitten.

--- Lainaus päättyy ---

Minä määrittelisin tuon perusteella että II polvessa.. Thumb

Onneva:
Ja meilläkin nyt jo aikuiset lapset on kyllöitetty leirintäalue-elämään. Teltoissa eivät yövy eivätkä perusta meidän vaunumatlailusta. Ovat kyllä omatoimisia reppumatkailkjoita Euroopassa ja Aasiassa. Oppi ei ole ehkä ihan hukkaan menny.

pamaus:

Toista sukupolvea

Kolmas sukupolvi kyselee jatkuvasti, koska mennään kalajärvelle, kuninkaanlähteelle, visulahteen jne

Vastaus; heti toukokuussa, eli kolme kuukautta enää kauden avaukseen.

krtek:
Ite ensimmäinen meidän perheessä mutta jos lapsista saisi kasvatettua toisen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View