Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
FINNLINES LAIVATARJOUS JATKUU...
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.02.2013 kello on 21:02 ---Jatkuu vielä tämän viikon kuka tietoa kaipaa..itsellä edes-takainen matka 736€... Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb
Kyllä määki tuolla hinnalla!!
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.02.2013 kello on 22:11 --- Thumb Thumb Thumb
Kyllä määki tuolla hinnalla!!
--- Lainaus päättyy ---
No mikä estää lähtemästä mukaan..tästä se matka alkaa leppoisissa merkeissä..
http://www.finnlines.com/laivamatkat/uutisia/ajankohtaista/suomi_saksa_liikenne_1_4_2013_laehtien_merellae_vietetty_paeivae_alkaa_brunssilla
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 12.02.2013 kello on 21:45 ---No mikä estää lähtemästä mukaan..tästä se matka alkaa leppoisissa merkeissä..
--- Lainaus päättyy ---
Kun näistä eri tarjouksista olen kolme kertaa yrittänyt saada lemmikkieläimistä alennusta. Tänään sain viimeisen joltakin myynnin edistäjältä. EI ONNISTU.
En suostu maksamaan kolmesta koirasta 288€/sivu. >:D >:D
Näin ollen meno tapahtuu Turusta Tukholmaan Viikkarilla ja paluu todennäköisesti Tallinnan kautta.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.02.2013 kello on 22:00 ---Kun näistä eri tarjouksista olen kolme kertaa yrittänyt saada lemmikkieläimistä alennusta. Tänään sain viimeisen joltakin myynnin edistäjältä. EI ONNISTU.
Näin ollen meno tapahtuu Turusta Tukholmaan Viikkarilla ja paluu todennäköisesti Tallinnan kautta.
--- Lainaus päättyy ---
No ymmärrän..minun oli vaikea päätös myös tehtävä kahden koiran omistajana ,olisin halunnut ottaa retkelleni myös hurtat mukaan, mutta tuo kustannus ja toinen oli se että leirintä alueet joihin majotun ei ota koiria vastaan.. >:D >:D >:D >:D
Sydäntä särkee kun parhaat kaverit jää itkemään perään ja vielä pari kuukautta olen kadoksissa...
kookaburra:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.02.2013 kello on 22:00 ---Kun näistä eri tarjouksista olen kolme kertaa yrittänyt saada lemmikkieläimistä alennusta. Tänään sain viimeisen joltakin myynnin edistäjältä. EI ONNISTU.
--- Lainaus päättyy ---
Oikein Seppoko! Meidän hieno hiirikoira eli Topi tiikeri matkusti ja se maksoi 80 euroa. Topi tarkasti hytin kissojen tapaan ja sen tassuihin tarttui koiria! Kyllä, koiria! Sellaisia inhottavia villakoiria, joiden omistaja lienee se hyttisiivooja ellei peräti varustamon napolilainen kummisetä.....
Topi ei käyttänyt laivan yleisiä tiloja kuten baaria tai ruokasalia. Hän oli siis vain siististi siinä epäsiistissä hytissä ja se 80 euroa on aivan kohtuuton hinta olemattomasta palvelusta. Topi painaa 6 kiloa joten aluksen poltoaineenkaan kulutus ei kasvanut merkittävästi.....
Kvartaalitalous ja markkinavoimat eli "kur ja nau." Valinnan vapautta, joten Topi äänestää tassuillaan!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta