Matkailukeskustelut > Lappi
Missä on Jushi69?
K.E.V:
Aika ykstotista vihjailla tiettyyn suuntaan tuossakin asiassa ???
Mutta näyttää olevan itsetarkoitus?
Säälihän Jushin poistuminen on, mutta oma valinta. Ehkä kyllästyi juuri näihin lässytyksiin, tiedä häntä.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.11.2014 kello on 07:57 ---Aika ykstotista vihjailla tiettyyn suuntaan tuossakin asiassa ???
--- Lainaus päättyy ---
No muisteleppa mikä oli Pokkisella syynä ? Mutta sama tuo mulle, mä kyllä sitten ilmoitan syyn jos kyllästyn.
Ja eihän täällä muuta päivän aikana oikein suuremmin olekkaan kuin lässytystä, itse olen monta lässytysketjua piilottanut, se on tämän palstan hyviä ominaisuuksia ettei tarvitse kaikkea nähdä.
K.E.V:
Pokkisella on ollut syitä joka foorumilla mitä tiedän, sekin on hänen oma asiansa, en ota kantaa syihin enkä seurauksiin.
Henkilö tekee mikä omasta mielestä on parasta.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.11.2014 kello on 07:38 ---...niin luulisi sinun jo tietävän hänen poistuminen palstalta.
--- Lainaus päättyy ---
Saatan arvella, mikä syy on, mutta tuskinpa sitä täällä avoimesti kerron/kertoisin, etenkään nyt, kun aiheesta esitetään tuontasoisia keskustelunavauksia .
winemaker:
Hyvä tarinoitsija on muuttanut nimimerkkinsä vieraaksi ja vaikuttaa hiljaisuudellaan, liekkö protesti vai hengentuotteen väsymiseen perustuva ilmaisuvälineen puutuminen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta