ja kotosalla
täällä keskellä tirppojen laulantaa
saadaan olla ehkä ihan kaksistaan

mutta vielä on niin monta muttaa matkassa
jotta viisaampi olen jussin jälkeen
kun varmaksi tiedän
missä sitä ollin ja mitä sitä olinkaan tehnyt

ja kotosalla täällä keskellä tirppojen laulantaa saadaan olla ehkä ihan kaksistaan ![]() mutta vielä on niin monta muttaa matkassa jotta viisaampi olen jussin jälkeen kun varmaksi tiedän missä sitä ollin ja mitä sitä olinkaan tehnyt ![]() Vinkkiä otetaan vastaan, Jyväskylästä 200 km säteellä. Onkohan sitä olemassa aluetta, jossa ei olla Jussina tuhannen humalassa, mutta muutaman saa ottaa ja lapset viihtyy??? Oisko ?? http://ahtarizoo.fi/index.php/fi/ahtari-zoo/ahtari-zoo-camping/perhejuhannus-aehtaeri-zoo-campingissa
Onkohan sitä olemassa aluetta, jossa ei olla Jussina tuhannen humalassa, mutta muutaman saa ottaa ja lapset viihtyy??? Keuruu, Iso Kirja. ![]() Onkohan sitä olemassa aluetta, jossa ei olla Jussina tuhannen humalassa, mutta muutaman saa ottaa ja lapset viihtyy??? Karstulassa on siisti Iso mies niminen leiripaikka en usko että siellä olis kauheesti humalaisia mutta vaan kerran olin hetken käymässä ohi menessä ja aika hiljaiselta vaikutti vaan saattaa olla ,että jussina olis enemmänkin immeisiä siellä mutta paikkana ei ole mikään ihmeelinen minusta jos sinne kuitenkin menette niin sit kanattaa käydä siellä näkötornissa ja Vanhoissa vehkeissä se on aivan ihana mesta , jos on vaan silloin auki ![]() niin enkä tiedä onko siellä mitään erityistä lapsille mutta saarijärvellä on jokin narurata jossa nuo meidän kullat kyllä viihtyi ja siinä on kala-altaatkin jos vaikka haluat kalastaa saarijärvellä olaan joskus oltu siellä camppink alueella ja meistä se oli ihan kiva paikka mutta olihan meillä kivaa porukkaa siellä jotta se johtui varmaankin siittä ![]() pikku piipahduksia turunsaaristossaNuorempana sitä ei kyllä varmaksi tiennyt Jussin jälkeenkään, missä oli ollut, saatika mitä oli tehnyt. ![]() Nuorempana sitä ei kyllä varmaksi tiennyt Jussin jälkeenkään, missä oli ollut, saatika mitä oli tehnyt.Oi nuoruus, oi hulluus. Nuorempana sitä ei kyllä varmaksi tiennyt Jussin jälkeenkään, missä oli ollut, saatika mitä oli tehnyt. ![]() Riittävän rauhallista, mutta kuitenkin juhannusfiilistä |