Ps.Olen noita aikanaan työni johdosta useita vaihtanut
Ps.Olen noita aikanaan työni johdosta useita vaihtanut
|
Ps.Olen noita aikanaan työni johdosta useita vaihtanut Pitää tutkia tarkemmin tiivisteen kiinnitystä sun muuta, kun menen seuraavaksi vaunulle. ![]() Pari kuvaa siitä.. ![]() ![]() Tuo tiiviste on siis kiinni oven sisäosan takana. Sisäosa vaikuttas olevan vaahdotettu kiinni. Miten hyvin tuleva tiiviste tiivistää, jos liimaat sen sisäosaan kiinni suoraan, kestääkö jiirikulmat liimalla tehtynä - ja tietty mistä saa oikean paksua ja leveää magneettiliuskan sisältävää tiivistettä.. Ota ovi mukaan enskerralla kun käyt vaunulla ![]() Jos ei tule vastaan sopivia tiivisteitä, niin onko suosituksia mistä uusi ovi kannattaisi ostaa? Englannissa näytti koko ovi maksavan n.260€ ![]() Onkohan oven tiiviste kuvankaltainen? http://www.ebay.com/itm/DOMETIC-AND-NORCOLD-RV-REFRIGERATOR-REPLACEMENT-DOOR-GASKET-/270823479949
![]() Minulle Helsinki Caravanista vastattiin, että omaan Dometic'iini ei saa erikseen tiivistettä vaan ostettava koko ovi.. ![]() Mutta kuten yllä, ebayssa on tiivisteiden myyjiä (uusia ja purkuosaa) Niin, jos kyselet liikkeistä jääkaapille tiivistettä, niin ota kaapin tyyppikilvestä kuva vaunulla käydessä, ja tietty se ovikin Juu,kyllä se niin on ettei Dometiciltä pelkkää tiivistettä saa (ei varaosa numeroa, eikä varaosa luettelossa mainintaa pelkästä tiivisteestä), varaosa ovi maksaa vielä tänäpäivänäkin n.120-140€ joten Englannista sitä ei ainakaan kannata tilata aloittajan mainitsemaan 260€ hintaan.
Kireät ulkomitat tiivisteestä ilmoitettava. Jos kiinnostaa lähetä yt:v. Toimittaja kotimainen tukkuri ja toimitus www.taloussahko.com kautta
Luultavasti tiivisteen joutuu tilamaan muualta. Menen viikonloppuna vaunulle mittaamaan tiivisteen. Jossain vaiheessa sitten pikainen kierros Turun ja lähialueen huoltoliikkeet läpi, jos vaikka löytyis oikea tiiviste mitä kyllä epäilen.Pääset paljon helpommalla, jos irroitat sen oven mukaasi - yläsaranaa avaamalla lähtee Tiivisteen voi vaihtaa sitten joku huoltoliikekin, jos oma tekeminen arveluttaa ![]() Jos ei merkki kohtaista tiivistettä saa.Ota mitat tiivisteestä niin kyllä siihen sopiva tiiviste löytyy |