Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Islantiin omalla autolla?

<< < (4/7) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  4.02.2013     kello on 12:57 ---on mieltä hiertänyt semmoinen juttu kuin matkapahoinvointi.

Onko kellään tietoa tai kokemusta että kuinka tehokkaita pillereitä, laastareita tai mitä vaan, on tarjolla tuohon keljuun kuvotukseen, mikä pahimmillaan syö ihmistä vielä maissakin aikansa ennen kuin tasapainoelimet taas paikoilleen asettuvat?

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---

Jos se on oikeasti tasapainoelinten häiriöstä kyse niin siihen ei auta mitkään lääkkeet vaan sitä hoidetaan fysioterapiassa kallistelemalla päätä eri kulmiin, kunhan nyt fysioterapeutti nyt on ensin tutkinut kumpaako täytyy hoitaa, oikeaa vai vasenta tasapainoelintä.

Olen kuulemma päässyt vielä vähällä kun ekan kerran kävin fyskassa, fysioterapeutti sanoi että herkimmillä on tullut oksennus niitä hoitoja tehdessä. "Paras" kokemus mulla on eräältä helmikuulta Oulun Edenistä, menin siihen vesiliukumäkeen ja huimaus oli sitä sorttia että vietin sitten seuraavan yön Nokian terveyskeskuksessa, ei siinä mitään mutta muistetaan hyvin vaimon 31-synttärit sen takia.

Ja kun nyt olen päässyt aiheesta sanomaan niin sanotaan nyt samaan syssyyn että en ikinä mene enää lentokoneeseen ja laivaankin katson kyllä tarkkaan millainen sää on tulossa. Ne ulkomaan reissut mitä olen tehnyt niin varmaan jokainen on luullut minun olleen kännissä, pari kertaa on lento mennyt hyvin....muut kerrat olen ollut hetken jos toisenkin maaten tunnin ja pahimmillaan parikin tuntia siellä ulkomaan kentällä penkillä..silloin sinkkuna se meni mutta ei enää perheenisänä uskalla ottaa sitä riskiä.

Alan:
Keskisesongilla eli kesäkuun alussa olisi menopaluu kolmisen tonnia meidän kokoonpanolla. Ja taisin unohtaa lisämetrimaksun tuostakin, hytti on halvin mahdollinen.

Se tonni on vain auto ja ihmiset, hytti vielä päälle. Ja yhteen suuntaan.

Saattaa olla, että ei ihan ensilinjan hankkeena toteudu.  >:(

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.02.2013     kello on 13:36 ---Keskisesongilla eli kesäkuun alussa olisi menopaluu kolmisen tonnia meidän kokoonpanolla. Ja taisin unohtaa lisämetrimaksun tuostakin, hytti on halvin mahdollinen.

Se tonni on vain auto ja ihmiset, hytti vielä päälle. Ja yhteen suuntaan.

Saattaa olla, että ei ihan ensilinjan hankkeena toteudu.  >:(

--- Lainaus päättyy ---
  Onkohan tuossa enää mitään järkeä,kysyn vaan !!!!

Alan:
Tappiin asti on viritetty, saksalaisilla on rahaa eri tavalla, kyllä joku menee!

Ja jos nyt oikein kovasti haluaa, niin voihan tuo onnistua, mutta mulla meni kustannus yli hyödyn.  >:(

Liekö tarjouksia koskaan... ?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.02.2013     kello on 13:47 ---Tappiin asti on viritetty, saksalaisilla on rahaa eri tavalla, kyllä joku menee!

Ja jos nyt oikein kovasti haluaa, niin voihan tuo onnistua, mutta mulla meni kustannus yli hyödyn.  >:(

Liekö tarjouksia koskaan... ?

--- Lainaus päättyy ---

Jos tuon yhdistää Pohjoismaissa vietettävään lomaan niin ei se loppujen lopuksi ihan kauhea ole.  Paikkana varmasti kokemisen arvoinen ja yleensä saaresta joko tykätään tai sitten ei ollenkaan. Itse pidän pohjoisnorjan karuista maisemista ja uskon tuon olevan kohde johon mieltyisin. Meillä on tapana etsiä uusia kohteita ja välttää reitit ja paikat joissa on aikaisemmin käynyt. Tuo ei kyllä päde pohjoisessa matkusteltaessa kun vaihtoehtoja ei ole, ja itse asiassa siellä matkustus on enemmän luontokokemuksiin perustuvaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View