Tekniikkakeskustelut > Primus

Sähköpatruunan tuottama lämpö.

<< < (7/8) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Oli kysymys meneekö sähköllä lämitettäessä pannun kautta lämpöä variksille. Sitten kaasu käytössä variksille menevän lämmön kysymys on aivan toinen. Ihan aikuisen oikeasti Aldesta ei ole mulla kokemusta.  :)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.02.2011     kello on 21:22 ---Oli kysymys meneekö sähköllä lämitettäessä pannun kautta lämpöä variksille. Sitten kaasu käytössä variksille menevän lämmön kysymys on aivan toinen. Ihan aikuisen oikeasti Aldesta ei ole mulla kokemusta.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Missä se kysymys on?

Turhan Höpöttäjä:
Eiköhän se kysymys tuossa ketjussa tullut esille.  :o
Tämä OLI minun puolelta kannanottoa sähkön säästämiseksi kulkimen lämmityksessä. On totta, että tälläinen keskustelu äkkiseltään aiheuttaa hämmennystä, kun tämä pitkästä aikaa liittyy karavan harrastukseen.  ::)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.02.2011     kello on 08:54 ---Eiköhän se kysymys tuossa ketjussa tullut esille.  :o
Tämä OLI minun puolelta kannanottoa sähkön säästämiseksi kulkimen lämmityksessä. On totta, että tälläinen keskustelu äkkiseltään aiheuttaa hämmennystä, kun tämä pitkästä aikaa liittyy karavan harrastukseen.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Jos kotona lämmitetään vaunua, niin sähkö on halvempi muoto kuin kaasu. Kun pullon hinnaksi lasketaan esim. 25€ ja siitä saadaan energiaa 144 kWh, niin yhden kWh hinnaksi tulee 0,17€, joka on kalliimpi kuin sähkön hinta.

58748:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 16.02.2011     kello on 09:05 ---Jos kotona lämmitetään vaunua, niin sähkö on halvempi muoto kuin kaasu. Kun pullon hinnaksi lasketaan esim. 25€ ja siitä saadaan energiaa 144 kWh, niin yhden kWh hinnaksi tulee 0,17€, joka on kalliimpi kuin sähkön hinta.

--- Lainaus päättyy ---

Niin joo, me ollan haettu kaasu Turusta 3pl kerralla niin hinnaksi on tullut 0,11€ /kWh. Ja meillä sähkön keskihinta 0,113€/kWh, eli menee aika samoihin.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View