Tekniikkakeskustelut > Primus
Sähköpatruunan tuottama lämpö.
Turhan Höpöttäjä:
Oli kysymys meneekö sähköllä lämitettäessä pannun kautta lämpöä variksille. Sitten kaasu käytössä variksille menevän lämmön kysymys on aivan toinen. Ihan aikuisen oikeasti Aldesta ei ole mulla kokemusta. :)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.02.2011 kello on 21:22 ---Oli kysymys meneekö sähköllä lämitettäessä pannun kautta lämpöä variksille. Sitten kaasu käytössä variksille menevän lämmön kysymys on aivan toinen. Ihan aikuisen oikeasti Aldesta ei ole mulla kokemusta. :)
--- Lainaus päättyy ---
Missä se kysymys on?
Turhan Höpöttäjä:
Eiköhän se kysymys tuossa ketjussa tullut esille. :o
Tämä OLI minun puolelta kannanottoa sähkön säästämiseksi kulkimen lämmityksessä. On totta, että tälläinen keskustelu äkkiseltään aiheuttaa hämmennystä, kun tämä pitkästä aikaa liittyy karavan harrastukseen. ::)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.02.2011 kello on 08:54 ---Eiköhän se kysymys tuossa ketjussa tullut esille. :o
Tämä OLI minun puolelta kannanottoa sähkön säästämiseksi kulkimen lämmityksessä. On totta, että tälläinen keskustelu äkkiseltään aiheuttaa hämmennystä, kun tämä pitkästä aikaa liittyy karavan harrastukseen. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Jos kotona lämmitetään vaunua, niin sähkö on halvempi muoto kuin kaasu. Kun pullon hinnaksi lasketaan esim. 25€ ja siitä saadaan energiaa 144 kWh, niin yhden kWh hinnaksi tulee 0,17€, joka on kalliimpi kuin sähkön hinta.
58748:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 16.02.2011 kello on 09:05 ---Jos kotona lämmitetään vaunua, niin sähkö on halvempi muoto kuin kaasu. Kun pullon hinnaksi lasketaan esim. 25€ ja siitä saadaan energiaa 144 kWh, niin yhden kWh hinnaksi tulee 0,17€, joka on kalliimpi kuin sähkön hinta.
--- Lainaus päättyy ---
Niin joo, me ollan haettu kaasu Turusta 3pl kerralla niin hinnaksi on tullut 0,11€ /kWh. Ja meillä sähkön keskihinta 0,113€/kWh, eli menee aika samoihin. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta