Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Espanjaan keväällä!

<< < (17/43) > >>

kimi:
Tästä siis kyselin ja näyttää uupuvan listasta. On hyvä olla mukana ja uusi kortti tulee automaattisesti postissa kun edellinen vanhenee

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/net/040504143116mh

Soleil:
Itse olen miettinyt sitä, että pitäiskö kaikki viralliset paperit ja dokumentit skannata omalle konelle ja olla valmiina vaikka kaiken varalta esim.hotmailin sähköpostissa?  Koskaan ei ole mitään papereita viety mutta kerta se on ensimmäinenkin.  :-[
Ajattelin vain sellaista tilannetta että suihkussa käydessä auto palaa ja kaikki paperit mukana.  ::)

No, toissa kesänä puhelin varastetiin pankkiaulan tuolilta ja Suomessa.  Thumb

LMC-99, onko pyykinaru mukana? Minä viimekesänä poistin se kulkupelintallista ja kohta sitä olisi tarvinnut.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  7.03.2013     kello on 11:36 ---Tästä siis kyselin ja näyttää uupuvan listasta. On hyvä olla mukana ja uusi kortti tulee automaattisesti postissa kun edellinen vanhenee

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/net/040504143116mh

--- Lainaus päättyy ---

Juu niin puuttui , tuo on ollut taskussa jo pari vuotta.

Ja sitten meille eläkeläisille huom. jotka espanjaan menevät niin todistus kelalta että olet eläkkeellä, saat sitten hyvät alennukset sun muut jotka eläkeläisille kuuluvat.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil -  7.03.2013     kello on 13:39 ---

LMC-99, onko pyykinaru mukana? Minä viimekesänä poistin se kulkupelintallista ja kohta sitä olisi tarvinnut.

--- Lainaus päättyy ---

On...ja pesuainetta.. Thumb

Edit: Vaan pyykkilauta puuttuu jos tuota meikäläisen vatsaa ei oteta huomioon.. :laugh:

kookaburra:
Varsin kattava ja hyödyllinen on edelläoleva  luettelo kaikesta "tarpeellisesta."    Lisäisin siihen vielä, painosta huolimatta, kotimaisen puhelinluettelon.  Sen pois jättämiseksi eivät riitä kenenkään selitykset kännykässä olevien tärkeiden numeroiden mukana olo...                                                                     

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View