Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Espanjaan keväällä!
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 7.03.2013 kello on 09:35 ---Pannaan nyt tämä tänne pieneksi muistutukseksi.. Thumb
-No helekutti, piti oikein tässä laskea tuota kamman jäljellä olevaa piikki kasaa 24 siinä on, vääjämättä piikit loppuuuuuuu........ ...
-Ja sitten lauletaan kuorossa, alkaa kolmannella..
yksiii kaksiii kolmee, ohi on.. ohi on..ohi on, tämä reissumme pian ohi on...
täällä pohjolassa talven kun tallaa, saavumme pian valta meren rantaan..
ohi on.. ohi on.. ohi on... tämä reissumme loskassa kohta ohi on...
--- Lainaus päättyy ---
Helevatta, luin että, kolmosella. ...Olen kolmekymppinen... ;D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 7.03.2013 kello on 09:38 ---Helevatta, luin että, kolmosella. ...Olen kolmekymppinen... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ristus että on nuorta reetua palstalla...olen kohta kuus..... :-[
Alan:
Vielä on kuukausi ja monta päivää päälle, sitä ennen useampi reissu ja homma, mutta lähe sinä vaan ja pidä hauskaa.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 7.03.2013 kello on 09:41 ---Vielä on kuukausi ja monta päivää päälle, sitä ennen useampi reissu ja homma, mutta lähe sinä vaan ja pidä hauskaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos alan toivotuksista..toiv ottavasti tuota yllä olevaa marssin pätkää, kukaan ottanut pahasti..
On vain itsellä semmoinen samanlainen olo kuin armeijasta kohta pääsevällä poikasella..tää reissu kohta ohi on..
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 6.03.2013 kello on 15:09 ---Onks kukaan ajanut tätä reittiä pitkin..kun nuo mapsit via micelin ym. ehdottaa tätä kautta menoa?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan hyvä reitti kun teidän ei tarvii muuta kuin päästä määränpäähän! Maisemien katselut ja nähtävyydet voi tehdä myöhempänä ja takaisintullessa.
Pääasia että pääsette ajoissa sinne ilman havereita ja aikataulussa,sitten voi alkaa suunnittelemaan mitä vaan lystää!!!
t migel
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta