Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Espanjaan keväällä!
LMC-99:
4 tai 5 päivää aikaa lähtöön, jaa miksi päivän heitto näin tässä vaiheessa no uutisissa kerrottiin että viikon loppuna sataa lunta ja meikämannella on kesäkumit alla.
Täytyy tarkistaa tuo lähtö vielä lähempänä lauantaita, kas kun purkki lähtee sunnuntaina klo 15 jos hyvä keli ajella niin täältä mettäkylästä kerkeää hyvällä kaasujalalla n.5½ tunnissa vuosaareen, jos aamukaffeet vetäs siinä 6 pintaan niin nou hätä hyvällä kelillä, mutta katotaan mitä sanoo pekka pouta ajokeleista.
Kaikki alkaa olemaan kondiksessa (tai niin mä luulen) jääkaappikin pelaa nyt 12v että ei sitäkään tarvi jännitää, raikas vesisäilön vielä kun desinfioi niin ei sitten oikein muuta, jaa tuli mieleen että jos noita perätappia ostais vielä varuuksi.
Olis se vaikeata mennä ranskas apteekkiin jos alkaa peräpukamat vaivata kesken matkan.. ex kuse mua mutta mulla vaivaa peräpukamat..ei ne taitais ymmärtää vaikka kuinka sormella osoittas aunusta ja vikisis....
Passi ja uusi kaasupullo samalla reisulla vielä kun kirkolla käy, niin taitaa olla homma sitten pulkassa.
Soleil:
Kyllä kesä on peruttu koko keski-Euroopasta! Niin minusta alkaa jo tuntumaa. :'(
Kukkaset ja puut pitäisi kukkia mutta näyttää juuri nyt tältä naapurin mummon kukkapenkki, joka vuosi sitten oli jo loistossaan samaan aikaan. Lunta on nyt enempi kuin kahtena edellisenä viime vuonna enimillään ja lisää tulee. Viime keväänä oli myöhässä kesä mutta vappuna jo tehtiin kuivaa heinää ja rypsikin kukki, kuinkas nyt käy??? Äkkiähän se tuosta sulaa kun aurinko paistaa.
Kyllä pääsiäisreissulle kitkat alla lähdetään ja ketjut mukana. :)
Mukava LMC-99 kun reisuun lähtösi lähestyy, kyllä kesä ja lämmintä on jo Espaniassa. Thumb
Kyllä moottoritiet sulia on ja suolaa laitetaan paljon, että sulana pysyvät. Siitä Ranskan ja Espanian rajoilla olevaa vuoristoa en teidä, miten siellä?
Onko matkasi muuten Eurooppaan ensimmäinen? Hyvää ja ikimuistoista reissua! Hienoa! :)
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 26.03.2013 kello on 10:47 ---Kyllä kesä on peruttu koko keski-Euroopasta! Niin minusta alkaa jo tuntumaa. :'(
Kukkaset ja puut pitäisi kukkia mutta näyttää juuri nyt tältä naapurin mummon kukkapenkki, joka vuosi sitten oli jo loistossaan samaan aikaan. Lunta on nyt enempi kuin kahtena edellisenä viime vuonna enimillään ja lisää tulee. Viime keväänä oli myöhässä kesä mutta vappuna jo tehtiin kuivaa heinää ja rypsikin kukki, kuinkas nyt käy??? Äkkiähän se tuosta sulaa kun aurinko paistaa.
Kyllä pääsiäisreissulle kitkat alla lähdetään ja ketjut mukana. :)
Mukava LMC-99 kun reisuun lähtösi lähestyy, kyllä kesä ja lämmintä on jo Espaniassa. Thumb
Kyllä moottoritiet sulia on ja suolaa laitetaan paljon, että sulana pysyvät. Siitä Ranskan ja Espanian rajoilla olevaa vuoristoa en teidä, miten siellä?
Onko matkasi muuten Eurooppaan ensimmäinen? Hyvää ja ikimuistoista reissua! Hienoa! :)
--- Lainaus päättyy ---
Moi solei ei kyllä yhtään lämmitä tuo kuva yllä.. toivotaan että tuo suulperi alkaa nousemaan sinnekkin päin niin että alkaa krookukset nousemaaan pintaan..
Joo tuosta matkanteosta tuonne eurooppaan niin eka on, jos ei sitten lueta sitä että olin akkaa ja murkkuikäisiä kakaroita viemässä opintomatkalle aushvitziin toissa kesänä, kun alkas minua kypsyttämään kaiken maailman akkojen narinat..no ei sen kauempana olla oltu, ja hiljasta oli pitän aikaa sen reissun jälkeen.
Soleil:
Tuossa parempi kuva,.. kohta saat istuskella palmun alla. Thumb
"Masi":
Keski-ranskassa on paljon lunta kuten pyreneilläkin. Mutta kyllä ne poliisit sanoo sitten kun ei saa ajaa. Siellä tien päällä on valo-ohjaustauluja joissa lukee FILE ja joskus jopa sen alla ..min ja toisinaan ...h..min.
P.s. nuo pisteet ovat numeroita.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta