Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Espanjaan keväällä!

<< < (23/43) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 18.03.2013     kello on 18:16 ---Ollaan ollaan mutta kun minä olin siellä yksin alasti ja sinne pölähti nämä simasuut sekaan kikattamaan ja..... ::)

--- Lainaus päättyy ---

Olisit vaan reilustu puhunut käsillä!

K.E.V:
Kato si kun meet ett on   letkunrikkoventtiil i tai pullot kiinni ajaessa.
http://www.karavaanarit.fi/leirintamatkailu/matkalla-ulkomaille/tiedoksi/kaasun-kaytto/

--- Lainaus ---Kaasun käyttö ajonaikana
Suomessa ja Skandinavian maissa kaasun käyttöä ajonaikana ei ole kielletty eikä rajoitettu. Keski- ja Etelä-Euroopassa, suurimmalta osin, on kaasunkäyttö ajon aikana kielletty, jollei ajoneuvon kaasujärjestelmää ole varustettu ajoneuvon rakenteisiin kiinteästi asennetulla paineen säätimellä ja letkunrikkoventtiil illä. Kyseisen järjestelmän asentaminen matkailuvaunuihin, ja vanhempiin matkailuautoihin huoltoliikkeessä on hyvin yksinkertaista, eikä maksa maltaita. Uusimmissa matkailuautoissahan järjestelmä on jo oltava vakiona.

--- Lainaus päättyy ---

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.03.2013     kello on 15:42 ---Kato si kun meet ett on   letkunrikkoventtiil i tai pullot kiinni ajaessa.
http://www.karavaanarit.fi/leirintamatkailu/matkalla-ulkomaille/tiedoksi/kaasun-kaytto/

--- Lainaus päättyy ---

No voihan hitto tuokin vielä.....ajattelin että kaksi täyttä pulloa riittää 2 kk mitä luulette riittääkö.
Pitääkö tässä vielä jostain etsiä /tilata kierteelliselle sivusta täytettävälle suomipullolle tuommoinen adapteri?
Ja sitten tuohon ajon aikana jääkaapin käyttöön, niin minulla on kyllä 12v  "toimiva" mutta joka ei kestä jääkaapin kuormitusta kuin hetken ja sitten pompaa pikasulake pois päältä?
Joten joudun ajon aikana pitämään sen kaasulla jotta eväät pysyy kylmänä..harmi. :-[

winemaker:
"Ja sitten tuohon ajon aikana jääkaapin käyttöön, niin minulla on kyllä 12v  "toimiva" mutta joka ei kestä jääkaapin kuormitusta kuin hetken ja sitten pompaa pikasulake pois päältä?"

No miksi?  Etkö saa fiksattua kuntoon ennen matkaa.

kimi:
Kahden pullon luulisi riittävän.
Ja tuo letkurikkoventtiili on muistaakseni sellainen, että auton/vaunun joka on rekisteröity määrätyn päivämäärän jälkeen pitää olla varaustettu sellaisella mikäli ajon aikana käyttää kaasua. (100% varma en ole tästä, mutta muistan näin lukeneeni)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View