Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2460 (12v järjestelmässä ) missä vika

<< < (2/4) > >>

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  2.02.2013     kello on 09:53 ---Primus 2460 on 24 voltin järjästelmä ja sen kyljessä on etuvastus.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, mun muistin mukaan 2460 on kylläkin 12v laite, eli sama pannu kuin 2450 mutta 16mm vesilähdöillä. Etuvastus sitten pudottaa 24v pannun vaatimaan 12 volttiin.
Voin olla väärässäkin, helpostikin, näitä kun ei paljoa nurkissa pyöri.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko -  2.02.2013     kello on 11:07 ---Juu, mun muistin mukaan 2460 on kylläkin 12v laite, eli sama pannu kuin 2450 mutta 16mm vesilähdöillä. Etuvastus sitten pudottaa 24v pannun vaatimaan 12 volttiin.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, kyllä, halusin vain mainita kun etuvastus niissä on juuri tuota 24 voltin jännitettä varten. Toi putkilähtö oli minulle uusi tieto. Thumb

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: metsäkone kuski -  1.02.2013     kello on 22:42 ---kiitoksia tähän mennes. täytyy alku viikosta ottaa pannu esille peltien alta ja kokeilla tuota. sydeemiä.
ja ajastin on tuossa laitteessa ohitettu.

--- Lainaus päättyy ---
Mulle jäi semmonen kuva ett turva ajastin on kunnossa mutta kellokytkin ohitettu ett toimii napista, lienenkö vääräss?
--- Lainaus käyttäjältä: metsäkone kuski -  1.02.2013     kello on 19:20 ---joo siis minulla ja työkamuillani on ongelma kun meil on mettäkonevahuksessa tuollainen primus 2460 lämmitin laite ja siihen tulee kaasu ja virta
mutta ku se ei käy kun puolitoista minuuttia kerralla . niin missä voisi olla syy ?
- jännite puolella
- veden lämmön termostaatti
hehku tulppa vaihdettiin ja magneetti venttiili pelaa. samoin kiertovesi pumppu on toiminnassa.

siis kertokaapa viisaammat että mist alkaa ettii vikaa ?

--- Lainaus päättyy ---

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko -  2.02.2013     kello on 11:07 ---Juu, mun muistin mukaan 2460 on kylläkin 12v laite, eli sama pannu kuin 2450 mutta 16mm vesilähdöillä. Etuvastus sitten pudottaa 24v pannun vaatimaan 12 volttiin.

--- Lainaus päättyy ---

Itseasiassa niitä on sekä 12 voltin, että 24 voltin systeemejä. 24 voltin systeemissä on 24 voltin ajastinrele ja sen jälkeen vastus joka pudottaa jännitteen 12 volttiin. Kävin vähän koluamassa tietoja netistä. Noista lähtö ja tuloputkista en löydä mitään tietoa. :-[

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  2.02.2013     kello on 15:09 ---Mulle jäi semmonen kuva ett turva ajastin on kunnossa mutta kellokytkin ohitettu ett toimii napista, lienenkö vääräss?

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä hän kertoo tarkemmin, mitä tarkoittaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View