rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: "Siniset vuoret"  (Luettu 9267 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.03.2024 kello on 15:39
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #45 : 4.02.2013 kello on 12:37 »
"Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni."

Ei näköjään ole siinä mielessä mitä varmaan tarkoitat..Minä vaan olen aivan loppu joutuessani tuollaisten henkilökohtaisuuksi in menevien arvostelujen kohteeksi...olin ymmärtänyt ettei täällä sellaista harrasteta, ja sikis tänne "uskaltauiduin"...


t.Kaarina

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.09.2018 kello on 17:06
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #46 : 4.02.2013 kello on 12:43 »
"Ilman historian tuntemusta et voi tietää nykyhetkestä kaikkea ja ilman nykyhetken tietämystä et voi ennustaa tulevaisuutta luotettavasti"!

Tämä pätee meihin ihmisiinkin. Jos olisin vain sitä 'suitsutusta' laittanut niin olisitko tuota mielipidettäsi itse laittanut esille? Enkä märehtinyt vielä vähemmän arvostelin aiheen aloittajaa, kerroin vain jotakin henkilöstä. Jos kaikki katsotaan, siis mikä ei ole suitsutusta, arvosteluksi niin vaikeaksi tämä kanssakäyminen käy. Omilla mielipiteillähän täällä pitäisi keskustella, vai? Ja erimieltäkin voi/saa olla? Vai eikö saa. Ja henkilöistäkin voidaan keskustella, ilman että siitä 'löydetään' arvostelua. Koska jos kaikki tuo suitsutus ei aiheuttanut 'arvostelua' niin miksi sitten epäily siitä arvostelusta aiheutti tuollaisen mielipiteen? Eikä vänkäämään ryhdytä, ei ollenkaan!

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:35
  • Epsoo
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #47 : 4.02.2013 kello on 13:01 »
erimieltä toki saa olla, tässä vain ei ole siitä kyse.
vaan siitä että selkeästi yritetään tuoda tänne muualla saatua  "mainetta", joka selkeästi vieläpä loukkaa ko. henkilöä. ja tämä on selkeästi kielletty kirjoitussäännöissä, uutena orgilaisena sinunkin olisi syytä tutustua niihin.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.09.2018 kello on 17:06
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #48 : 4.02.2013 kello on 13:20 »
No hyvä on, hyvä on, 99! Asia huomioitu.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:43
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #49 : 4.02.2013 kello on 13:48 »
"Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni."
Ei näköjään ole siinä mielessä mitä varmaan tarkoitat..Minä vaan olen aivan loppu joutuessani tuollaisten henkilökohtaisuuksi in menevien arvostelujen kohteeksi...olin ymmärtänyt ettei täällä sellaista harrasteta, ja sikis tänne "uskaltauiduin"...
t.Kaarina

Minuakin on monesti sanottu 'vittumaiseksi mieheksi', eikä siitä ole henki mennyt. Toisaalta, en voi muuten ottaa syvällisemmin osaa keskusteluun, kun en minä Caravan-lehden jutuista katsele, kuka ne on kirjoittanut, kunhan luen. Jos luen.  ;D