rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: "Siniset vuoret"  (Luettu 9258 kertaa)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
  • Epsoo
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #30 : 2.02.2013 kello on 20:21 »
mutta annetaan jokaisen kirjoitella tavallaan
olkoot pilkku , yhdyssana, tai muita virheitä
niin eiköhän me jokainen kuitenkin ymmärretä
SITÄ SANOMAA , MITÄ JOKAINEN TARKOITTAA  ?
ei niistä kannata  AINA OLLA huomauttamassa
vai mitä mieltä olette ?
eihän  tänne kohta uskalla txt:a muut kuin oikein ÄIDINKIELENOPETTAJA ???

Kukaan ei ole virheetön, joten siitä ei pidä tehdä numeroa. Kuten Raamatussakin sanotaan "Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?" (tämän laitoin siksi että se kuvaa noiden virheiden  kommentoijaa, en uskonnollisista syistä. Uskonnosta puhuminen kun on kielletty tällä foorumilla).

Pitäisit ennemminkin rikkautena sitä että kirjoitat sentään oikeaa Suomalaista murretta, etkä valita epäolennaisuuksista Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #31 : 2.02.2013 kello on 20:30 »
Kukaan ei ole virheetön, joten siitä ei pidä tehdä numeroa. Kuten Raamatussakin sanotaan "Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?" (tämän laitoin siksi että se kuvaa noiden virheiden  kommentoijaa, en uskonnollisista syistä. Uskonnosta puhuminen kun on kielletty tällä foorumilla).

Pitäisit ennemminkin rikkautena sitä että kirjoitat sentään oikeaa Suomalaista murretta, etkä valita epäolennaisuuksista Thumb

 :-* just näin
ja nyt vois varmaankin erottaa tämä  oikeinkirjotus jutska 
pois Kaarinan aloitteesta
hänellä
kun käsittelee tuo otsikko ihan muuta 
kuin oikein kirjoitusta :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #32 : 2.02.2013 kello on 21:58 »
Voi vain kompata kaikkea edellä sanottua, ja toivon että jatkat etruski ynnä muita matka juttuja, sitten kun aika on. Blogissa tai täällä.

Sinisistä vuorista pitää sanoa, että tiedän tarkkaan kokemuksen. "Omat" siniset vuoret on lapissa ja niistä viljelen samoja kuvia kyllästyksiin asti. Saunan jälkeen kuistilla tehdään aina hurjempia suunnitelmia pitkin horisonttia.
Olen käynyt näistä joka laella ja aina siellä löytyy uudet siniset kaihota... Mutta väitän että jotain siitä matkalta myös jää. Kuvia  ;)
http://karavaanari.org/index.php?action=gallery;sa=view;id=1045

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:41
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #33 : 2.02.2013 kello on 22:09 »
Aika vie terveyden, verottaja vie rahat, mutta kokemuksia ei vie kukaan! Kerätkäämme siis niitä kukin omalla tavallamme ja jaetaan muillekin sillä tavalla kuin itselle on luontaista.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #34 : 3.02.2013 kello on 21:03 »
No katoppa. Kaarinahan se on löytänyt orgiin. Hyvä


Mitä tulee tuohon mitä sanoit neuvonnastasi mikä on oikeaa matkailua...
Ällös ollos huolissasi. Minä olen paras asiantuntija siitä mikä mulle on oikeaa.. Leirintämatkailua.

Kyllä noita sun juttuja lukis ja kuvia kattelis. Jos et täällä jotain omaa niin lyö omille sivuilles ja linkitä tänne.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:24
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #35 : 3.02.2013 kello on 21:08 »
Katoha, olet blogien kannattaja.  Hyvä niin!   ;D


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #36 : 3.02.2013 kello on 22:02 »
Katoha, olet blogien kannattaja.  Hyvä niin!   ;D

Toki. Jokainen sitte valitsee mitä lukee. Jos ei tarjontaa, ei voi valita. En valita.

  • Vieras
  • Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #37 : 4.02.2013 kello on 10:18 »
    A kak, kovinpa oli yltäkylläistä suitsutusta Kaarinalle, kukaan vaan ei muistanut, että hänelle myös maksettiin jutuistaan ja siksipä ne venyivät jaarittelevan pitkiksi, oliko sivumaksu. Täällähän ei tietääkseni kenellekään makseta.

    Toisekseen Caravan-lehdellä on toki useita muitakin taitavia matkakertomusten kirjoitajia. Kuten jo tuolla aiemmin MatsOnnin hienon blogin yhteydessä totesin,pidän itse eniten napakoista, turhaa jaarittelua karttavista teksteistä.  Ei myöskään ole eduksi, jos puolet jutun kuvista on otettu oman perheen jäsenistä.  On eri juttu kirjoittaa matkakertomusta ja matkamuistoja perhealbumiin.

    Meillä kaikillaon omat preferenssimme, ja niin kuin Rauzi edellä totesi, jokainen on oman leirintämatkailunsa paras asiantuntija.
    Eipä silti erilaisten kokijoiden kirjoitusten runsaudella mitään haittaakaan ole, annetaan vaan kaikkien kukkien kukkia, ylistämättä ketään erikseen, vallankaan jollei määrittele niitä kertomuksen kriteereitä sen kummemmin.  Kaikista saa kuitenkin kaikki tuntua miltä tahansa, niin minustakin tuntuu.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:18
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #38 : 4.02.2013 kello on 10:35 »
    ^
    Olkoonkin suitsutusta, mutta ihan juttujen sisällöllä (tekstein ja kuvin) hän on meriittinsä ansainnut - kuka pitää tai ei...
    Se, että saa tekemisistään julkaisuihin jonkinlaista palkkiota, ei kait siinä mitään väärää ole. Kaupallinen tuote se lehtikin on  ;D

    Jos jonkin sortin kirjoitustyyli itseään miellyttää, ei sitä tarvitse kertoa siinä valossa  mikä ei miellytä :-\ .. mikäpä olen toisia "tuomitsemaan" kun omia näyttöjä (minullakaan) ei ole  :-[

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
    • Kulkija
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #39 : 4.02.2013 kello on 11:09 »
    A kak, kovinpa oli yltäkylläistä suitsutusta Kaarinalle, kukaan vaan ei muistanut, että hänelle myös maksettiin jutuistaan ja siksipä ne venyivät jaarittelevan pitkiksi, oliko sivumaksu. Täällähän ei tietääkseni kenellekään makseta.

    Ei makseta, ei. Tuskin valtavia summia Caravan lehdessäkään. Eiköhän Kaarina ole juttunsa kirjoittanut rakkaudesta matkailuun.

    Vierastan tätä kritiikkiä, kun se kohdistuu nimimerkin suojista oikealla nimellä tunnettuun henkilöön ja joka vieläpä perustuu oletuksiin. Vaikka Kaarina itse asian puheeksi ottikin.

    Alkaa olla siinä ja siinä, pysyykö tuo viesti orgin sivuilla ylipäätäänkään. Tänne nimittäin EI oteta vastaan Etuteltan jäsenkeskustelun keskustelukulttuuri a.  >:(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:38
    • Savo
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #40 : 4.02.2013 kello on 11:14 »
    Alkaa olla siinä ja siinä, pysyykö tuo viesti orgin sivuilla ylipäätäänkään. Tänne nimittäin EI oteta vastaan Etuteltan jäsenkeskustelun keskustelukulttuuri a.  >:(
    Näin sivusta seuranneena hyvä kommentti Alan! Thumb

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.09.2018 kello on 17:06
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #41 : 4.02.2013 kello on 11:28 »
    Mielipide tämäkin, siis vaikka Kaarina tuolla edellä kirjoitti ettei tullut tänne "hakemaan mitään" sääliä tai sympatiaa niin kyllähän hän kuitenkin 'onnen kerjäläisenä' nyt esiintyy. Empatiaa mielellään vastaanottaa, ja ei siinä mitään väärää olekaan, jokainenhan meistä sitä(kin) haluaa!

    Mutta vielä lisään 'tuskaa', itse on Kaarina usein ja kärkkäästi jakanut meitä, karavaanareita, hyviin 'lampaisiin' ja pahoihin 'vuohiin'. Eli jotka ovat myötämielisiä häntä kohtaan ovat niitä hyviä, kriittiset ovat kaikki pahoja! No, minähän olen tietty Iso Vuohipukki, tottakai!

    En ole mitenkään vastaan enkä kadehdi Kaarinan saamaa sympatia tai empatiaakin, hyväähän sellainen tekee 'haavoitetulle', sielun palsamia!

    Mutta olisiko nyt Kaarinankin aika pysähtyä ajattelemaan, mikä osuus on hänellä itsellään tapahtuneeseen ja mikä on jotain muuta. Täältä käsin on mahdoton sitäkään sanoa, kun emme tiedä kaikkia puolia asiassa. Pekka Heinosella lie oma visio, Kaarinalla omansa ja meillä vain näitä omia mielipiteitä, oikeita tai vääriä, riippuu kuka arvioi?

    Silti on vahinko jos näin on lopullisesti käynyt, paljon mielihyvää ja tietoakin on Kaarina jutuillaan aikaansaanut! Toivottavasti asia vielä 'aukeaa' ja jutut jatkuvat, Caravan-Lehdessäkin!

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:25.03.2024 kello on 15:39
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #42 : 4.02.2013 kello on 11:37 »
    Voisko joku olla kiltti ja ottaa koko tämän keskusteluketjun pois, ihan oikeasti. Olin typerä sen aloittaessani. Taidan lopettaa nämä kirjoittelut ja siirtyä jonnekin takavasemmalle.

    t.Kaarina

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
    • Epsoo
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #43 : 4.02.2013 kello on 11:55 »
    Mutta vielä lisään 'tuskaa', itse on Kaarina usein ja kärkkäästi jakanut meitä, karavaanareita, hyviin 'lampaisiin' ja pahoihin 'vuohiin'. Eli jotka ovat myötämielisiä häntä kohtaan ovat niitä hyviä, kriittiset ovat kaikki pahoja! No, minähän olen tietty Iso Vuohipukki, tottakai!

    En ole mitenkään vastaan enkä kadehdi Kaarinan saamaa sympatia tai empatiaakin, hyväähän sellainen tekee 'haavoitetulle', sielun palsamia!

    Mutta olisiko nyt Kaarinankin aika pysähtyä ajattelemaan, mikä osuus on hänellä itsellään tapahtuneeseen ja mikä on jotain muuta. Täältä käsin on mahdoton sitäkään sanoa, kun emme tiedä kaikkia puolia asiassa. Pekka Heinosella lie oma visio, Kaarinalla omansa ja meillä vain näitä omia mielipiteitä, oikeita tai vääriä, riippuu kuka arvioi?


    Sanon tämän vain kerran, enkä ala väittelemään tästä asiasta.

    Orgissa ei märehditä ja arvostella  jonkun aiempia muualla tehtyjä tekemisiä tai tekemättä jättämisiä, kukin voi aloittaa orgissa "puhtaalta pöydältä". Ja näin jokainen voi itse vaikuttaa omaan "maineeseensa" orgissa.
    Kaikki ovat tervetulleita orgiin, ketään ei suljeta pois muualta tulleen aiemman historiansa takia (ei edes niitä etuteltan vänkkääjiä). Ainoastaan käyttäytyminen orgissa ratkaisee, jokainen on samalla viivalla aloittaessaan orgissa.

    Tämmöinen orgin uuden jäsenen arvosteleminen on epäkorrektia, eikä sitä sallita.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
    • Epsoo
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #44 : 4.02.2013 kello on 12:00 »
    Taidan lopettaa nämä kirjoittelut ja siirtyä jonnekin takavasemmalle.

    t.Kaarina

    tuo nyt on tarpeetonta, itse luot oman tyylisi täällä, ja siitä tulee joko hyväksytty tai sitten ei. Aika näyttää, mutta itse voit siihen vaikuttaa. Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni.