rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: "Siniset vuoret"  (Luettu 9257 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:24
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #15 : 1.02.2013 kello on 18:42 »
Jaa´a, nyt en todellakaan tiedä mitä sanoisin.

On käsittämätöntä tuhlausta Caravan-lehden päätoimittajalta Pekka Heinoselta hyllyttää näin tasokas ja suosittu kirjoittaja lehdesta, jota kuitenkin me karavaanarit osaltamme maksamme.  Mielestäni Heinosen toiminta tässä tapauksessa on vastuutonta ja lukijoita aliarviovaa halveksuntaa ja laajemman katseen puutetta.

No, ihmisiä me kaikki olemme omine virheinemme ja niillä mennään, puolin ja toisin.  Kukaan meitä ei ole täydellinen, jotkut vain luulevat olevansa, eläen elämäänsä yhä kiihtyvällä vauhdilla, huomaamatta itse jääneen askeleen pari jälkeen kehityksestä.

Taidanpa laittaa Pekalle palautetta.

 >:( >:( >:( >:(

Tai en taida, vaan laitan !

« Viimeksi muokattu: 1.02.2013 kello on 20:30 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #16 : 1.02.2013 kello on 19:14 »
Kukaan meitä ei ole täydellinen,
Jokainen meistä on täydellinen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:28
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #17 : 1.02.2013 kello on 20:01 »
Joo, en tiedä mitkä YT:t lehdessä on menossa, mutta tuo on totaalisen"väärä veto"  Thumbd

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:41
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #18 : 1.02.2013 kello on 21:25 »
Tässä vaiheessa ketjua en enää osaa mitään uutta tähän sanoa. Komppaan edellisiä ja ihmettelen todella jos lehdellä on varaa luopua Kaarinan tasoisesta kirjoittajasta. Itse olen hänen jutuistaan saanut uutta kipinää reissaamiseen ja ihan konkreettisena esimerkkinä rohkaistuin ottamaan pyörät mukaan Berliiniin ja huomasin että sehän oli pyöräilijöiden kaupunki. Juuri niin kuin Kaarina sanoi!

Kummallista toimintaa!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:02
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #19 : 1.02.2013 kello on 21:52 »
.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
  • Epsoo
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #20 : 2.02.2013 kello on 16:08 »
a. En tullut tälle palstalle halutakseni mitään erityishuomioita enkä erityisasemaa.

Ei kyse ollut siitä, enkä uskonutkaan että olisit. Vaan tarjota kertomuksille paikka josta ne olisi helppo löytää ajankin kuluttua :)

b. Siniset vuoret ja niiden symboliikka kiehtoo mua oikeasti.

Se on upeata, ja varsinkin jos ja kun jaat kokemuksesi muiden kanssa Thumb

c. Haluaisin huutaa suoraa huutoa, koska olen saanut potkut vakituisen avustajan työstä.

Täällä saa "huutaakin", kyllä tänne mahtuu kaikkea :)
Sitä paitsi käsittämätön päätös lehdeltä >:(

d. Olette hassuja ja ihania kun ehdottelette jotain omaa palstaa tilanteessa, kun kirjoittajantaitoni on lyttyynlyödyt.

Kirjoittaa osaat, se nyt vain on niin että suurimpia arvostelijoita on yleensä ne jotka eivät itse osaa ja ovat kateellisia kun toinen osaa.
Lukijoiden mielipide on tärkeämpi kuin julkaisiajan, jonka mielipiteellä on arvoa vain sen verran julkaistaanko juttu. Joten julkaisijan mielipiteellä ei oikeastaan ole arvoa kirjoituksen hyvyyden kannalta.
Ps. Täällä ei tarvitse pyytää lupaa, foorumi on avoin kaikille.

ps. en siis missään nimessä tullut tänne perustaakseni mitään omaa palstaa!!! vaan keskustellakseni matkailusta atkailusta kiinnostuneiden ihmisten kanssa...

Ei tietenkään pakoteta tai velvoiteta, ainoastaan ehdotettiin josko olisi kiinnostusta/halua. Orgi kun voi tarvittaessa tarjota paljonkin tukea hyvien kirjoitusten esilletuomiseksi.

ps2. Ja olen tosi pahoillani, jos on epäkorrektia parkua niitä potkuja täällä, mutta jotenkin oli vain pakko saada sanoa siitä edes joku sana foorumissa, joka sentään jollain lailla liittyy aiheeseen...

Ei ole epäkorrektia ilmaista mielipiteitään ja ajatuksiaan, kunhan ne eivät loukkaa tarkoituksellisesti muita.

Ei muuta kuin jatkat kirjoittamista, lukijat sitten päättää oletko hyvä kirjoittaja (ja tähän mennessä kirjoitettujen perusteella. OLET Thumb Thumb)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:02
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #21 : 2.02.2013 kello on 16:13 »
Ei ole epäkorrektia ilmaista mielipiteitään ja ajatuksiaan, kunhan ne eivät loukkaa tarkoituksellisesti muita.

Ja tunteiden ilmaiseminen on aidointa ihmistä!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:29.11.2020 kello on 08:14
  • Motto: Carpe diem...
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #22 : 2.02.2013 kello on 17:05 »
Kaarinalle!
Onneksi ne siniset vuoret eivät ole kenenkään kustantajan tai päätoimittajan takana.  Jatka vain omalla tyylilläsi niiden pohdintaa......!
Niin ja kerro se meille muillekin,  sillä olemme saman karavaanin kulkijoita.....

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: "Siniset vuoret"
« Vastaus #23 : 2.02.2013 kello on 17:15 »
ompa outoa tuo "häätösi"
mutta toivottavasti läydät toisen kanavan
jonne voit laittaa noita hyviä kirjotuksia
miten olis matkaluautolehti
sääli, jos ei hyviä kirjotuksiasi sais julkaistua  Thumb
ps. anteeks kirjotusvirheet ,pilkut ym murresanat
mutta MINÄ EN OLE OIKEINKIRJOTUSTAITO NEN  :'(
halu on vaan kova
tuoda jotenkin sanomaani julki
vaika kaik ei minnuu ymmärräkkää, enkä yllä näin hienoihin kirjotuksiin
mitä nyt olette saanet lukea  Kaarinalta  :-\
olet hieno kirjoittaja ja oikeesti sääli jos et voi kirjoituksiasi julkaista
toivon että löydät uudet sivut, jotka myöskin julkaistaan  Thumb
 

  • Vieras
  • Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #24 : 2.02.2013 kello on 18:08 »
    Nyt vasta hokasin että meillä on siis toimittaja tasoinen kirjoittaja täällä orgissa, no ilmankos kirjoitustyyli on ollutkin niin selkeää sen mitä tuolta uusimmat viestit osiolta aina olen lukenut, tuo oli  kylläkin uutta että hänen kirjoituksiaan ei sitten lehdestä enää löydykkään, mikä lie sitten syynä, mutta nyt kävin hänen aloittamat ketjut läpi ja jos hän joku kerta reissun tekee Legolandiin niin sen kyllä luen ihan heti.  Thumb

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
    • Epsoo
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #25 : 2.02.2013 kello on 19:43 »
    ps. anteeks kirjotusvirheet ,pilkut ym murresanat
    mutta MINÄ EN OLE OIKEINKIRJOTUSTAITO NEN  :'(
    halu on vaan kova
    tuoda jotenkin sanomaani julki
    vaika kaik ei minnuu ymmärräkkää, enkä yllä näin hienoihin kirjotuksiin

    Ei sinun kirjoituksissa ole mitään vikaa, päinvastoin. Erittäin inhimillisesti kirjoitettua oikean ihmisen tekstiä, ei mitään kirjoitusautomaatin tekstiä Thumb

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:25.03.2024 kello on 15:39
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #26 : 2.02.2013 kello on 19:49 »
    Olette niin ihania että itkettää, Kiitos!

    Älkääkä kukaan ikinä verratko omaa kirjoittamistanne kenenkään toisen kirjoittamiseen, jokaisen teksti on ainutlaatuista ja kaikki olemme erilaisia lahjoja saaneet, minulle nyt vain jostain syystä ominaista on tuo kirjoittaminen. Ja sitä paitsi, olen hirveän hidas kirjoittaja, ja joskus jätän siksi johonkin vastaamatta, kun olen liian pedantti, kaikki pitäisi kertoa ja oikein ja fiksusti, huhuh:)


    Enkä tarkoittanut kireästi iloittaa etten ikinä tule täällä mitään palstaa tai blogia pitämään, tarkoitin vain tarkentaa sitä, etten halunnut missään nimessä tulla tänne "olemaan etevä" jos ymmärrätte..olen etuteltassa joskus saanut niin kovasti takkiini ihan vain sillä kun olen kokemuksiani toisten iloksi ja avuksi halunnut jakaa, ja sitten saanut kuulla olevai leuhka ja kertovani muille, miten heidän tulee matkustaa...ja kun se on kaikkein vähiten sitä, mitä haluan tehdä..mutta en voi kertoa kuin omia kokemuksiani, ja sitä, miten me olemme tehneet, ja miltä se on meistä tuntunut..mutta se on tulkittu ikävästi, ja olen tullut sen takia asian suhteen kovin varovaiseksi....


    Yritän nyt nostaa pääni pystyyn ja katsoa josko avautuisi uusia ovia:) Ja saatan jopa harkita sitä blogia tai jotain...:)


    t.Kaarina

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #27 : 2.02.2013 kello on 20:08 »
    Olette niin ihania että itkettää, Kiitos!

    Älkääkä kukaan ikinä verratko omaa kirjoittamistanne kenenkään toisen kirjoittamiseen, jokaisen teksti on ainutlaatuista ja kaikki olemme erilaisia lahjoja saaneet, minulle nyt vain jostain syystä ominaista on tuo kirjoittaminen.
    Aivan.. jo laulun tekijä Lavi Veikko sen sanoi, jokainen ihminen on laulun arvoinen..olkaamme ylpeitä itsestämme.

    olen etuteltassa joskus saanut niin kovasti takkiini ihan vain sillä kun olen kokemuksiani toisten iloksi ja avuksi halunnut jakaa, ja sitten saanut kuulla olevai leuhka ja kertovani muille, miten heidän tulee matkustaa...ja kun se on kaikkein vähiten sitä, mitä haluan tehdä..mutta en voi kertoa kuin omia kokemuksiani, ja sitä, miten me olemme tehneet, ja miltä se on meistä tuntunut..mutta se on tulkittu ikävästi, ja olen tullut sen takia asian suhteen kovin varovaiseksi....

    Minä pohjaanmaalaisena sanon että minä oon meiltä ja muut on meidän krannista ja tarkootan sitä notta..mulle on ihan sama mitä muut sanoo, mä teen justihinsa niin kuin mua huvittaa ja muut teköö sen minkä osaavat.

    Toisaalta täällä asenteella olen saanut kyllä kuulla kunniani minäkin.. ;)

    No koirat haukkuu karavaani se vain kulkee, ei pirä niin kaikkien makujen ja mieltymysten mukaan mennä ja vääntäytyä..pidä linjasi se joka tykkää niin tykkää se joka ei niin ei..sou vat.

    Yritän nyt nostaa pääni pystyyn ja katsoa josko avautuisi uusia ovia:) Ja saatan jopa harkita sitä blogia tai jotain...:)

    Ei muuta kuin lippu korkealle ja pää pystyyn, jos vaikeudet ei tapa niin ne vahvistaa.. Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #28 : 2.02.2013 kello on 20:13 »
    Ei sinun kirjoituksissa ole mitään vikaa, päinvastoin. Erittäin inhimillisesti kirjoitettua oikean ihmisen tekstiä, ei mitään kirjoitusautomaatin tekstiä Thumb


    kiitos  99 & muut ymmärtäväiset ORGI ystäväin :-*
    jotka ymmärätte minun "murre kirjotusta... kaikkineen virheineen  :-*
    ja teille , jotka ette ymmärrä
    niin kysykää vaikka YV :n kysymyksiä ..kirjoitukseni/ten  sisällöstä   ???
    mielelläni vastaan  :)
    tai mistä vain haluat "jutella" yv:n kansain  ???
    mutta annetaan jokaisen kirjoitella tavallaan
    olkoot pilkku , yhdyssana, tai muita virheitä
    niin eiköhän me jokainen kuitenkin ymmärretä
    SITÄ SANOMAA , MITÄ JOKAINEN TARKOITTAA  ?
    ei niistä kannata  AINA OLLA huomauttamassa
    vai mitä mieltä olette ?
    eihän  tänne kohta uskalla txt:a muut kuin oikein ÄIDINKIELENOPETTAJA ???

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:13
    • Epsoo
    Vs: "Siniset vuoret"
    « Vastaus #29 : 2.02.2013 kello on 20:14 »
    ja sitten saanut kuulla olevai leuhka ja kertovani muille, miten heidän tulee matkustaa...

    Täällä ei tuommoista suvaita, jos se on minusta kiinni.

    Kokemuksia on hienoa jakaa, eikä lukijan kannata ottaa siitä itseensä jos toinen on matkustellut toisin ja vieläpä enemmän. Vaan ehkä vinkkinä että näinkin voi matkustaa, eikä arvosteluna.