Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon parantelua

(1/5) > >>

88k5:
Värillä on väliä  :o
Kyllä autojenkin pitäisi olla halogeenivapaita jo - mutta kun tuo sopiva yksilö (3 v) oli noilla tavantuikuilla. Ei se mitään, pienellä tuunauksella Volvokin tuottaa jo näkyvää valoa  :laugh: Samalla hehkuvat etuparkit ja rekkarilamput läx  :laugh:

Vaan on Volvossa esimerkillisesti ajovalot vaihdettavissa: ei työkaluja, vaan ihan sormin umpio syliin ja sisälle hommiin..

Säälittävän näköistä kun lyö alkup. ja hyvän rinnakain  :-[ Liikkeen/ed. om. jäljintä suuntaus Thumbd joka korjaantui asennuksen loppuvaiheessa

.. sama valon suunnasta..

Pitihän noiden etuparkkienkin hehkukajastuksestak in päästä..

V50:n projektorivalot ovat hyvin tarkkapiirtoiset, ja hyvä aihio muunteluun. Umpiossa vielä DC ja HC maininta, joten jos korkeussäädön saisi automaagiseksi olisi kaikki mennyt kirjojen mukaan  :D

ihaa:
Hienosti tulee valoa nyt noista uudemmista, mulla antaa odottaa kesään ennen kuin meidän huushollissa on auto jossa xenonit, tähän asti ei hehkuja paremmasta ole tietoakaan..   ;D

Onko nuo muuten lailliset valot, työkaveri joutui vaihtamaan mersuunsa katsastuksen ajaksi alkuperäiset hehkut ja nyt on sitten taas xenonit.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  1.02.2013     kello on 07:11 ---Onko nuo muuten lailliset valot, työkaveri joutui vaihtamaan mersuunsa katsastuksen ajaksi alkuperäiset hehkut ja nyt on sitten taas xenonit.

--- Lainaus päättyy ---

Kuten loppuhenkosesta voit todeta, kaikki ei ihan mennyt....  Pitää olla lasissa xenon hyväksyntä JA automaattinen korkeussäätö.

ihaa:
Joo mutta sen työkaverin mese nyt on jo 13 vuotta vanha ja ei niitä silloin edes ollut.

Ok, lasitkin on siis vaihdettava..

No johan nyt on kumma kun en huomannut heti kättelyynsä, onhan siinä 88k5 sen selkeästi maininnut. Poistetaanko koko minun höpötys.  :-[

Kyllä mulla nuo sokeriarvot viimeksi oli rajojen sisäpuolella...onko se tämän laihdutuksen tuomaa sekoilua sitten ettei huomaa kaikkea kerralla.  :-\

Ossi66:
Riittääkö Volvossa, jos Nivomaatit hoitaa automaattisen tasonsäädön? Ymmärtääkseni valojen suuntaukselle ei ole silloin käytännössä tarvetta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View